Fastlås den laveste pris fra disse websites
188 US$
Booking.com187 US$
Priceline187 US$
ScandicHotels.com188 US$
Hotels.com188 US$
Travelocity188 US$
Orbitz.com188 US$
Anmeldt d. 15. november 2021

Vi havde én overnatning på dette hotel, og jeg må nok sige vi blev positiv overraskede. Kundeservicen var bare i top hele vejen igennem - hvilket virkelig kan være en mangelvare i dag. Værelset var perfekt og vi var på en høj etage som vi ønskede. God og varieret morgenmad. En speciel tak til de 2 der var i baren fredag aften - godt humør og uovertruffen kundeservice! Det betyder SÅ meget. TAK! Vi kan ikke vente med at komme igen.

Dato for ophold: november 2021
Tak, MariaLauritsen
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. november 2021

Hej Maria

Tusind tak for dine mange rosende ord vedrørende dit ophold hos.
Det er så dejlig læsning, og betyder meget for os at du tog tig tid til at bedømme os. Tak for det.
Jeg er specielt glad for dine flotte kommentarer rettet mod personalet. Dem vil jeg videregive til dem.
Jeg håber meget at i har lyst til at overnatte hos os igen. I er i hvert fald hjertelig velkommen.
Tak fordi i valgte Scandic Kolding.

Anmeldt d. 4. november 2021

Kan varmt anbefales, virkelig dejligt hotel med super betjening i både reception, bar og restaurant!
Jeg har i mit snart lange liv været på utallige hotelophold, og Scandic Kolding hører absolut til i topklassen, og kan varmt anbefales.

Dato for ophold: november 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, Escape64650754646
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. november 2021

Hej Escape

Mange tak for din flotte anmeldelse på Tripadvisor, og tak for dine mange rosende ord. Din feedback er meget værdsat, da vi netop bruger den til bl.a. at evaluere vores jobrutiner.
Jeg vil også gerne takke dig for at vælge Scandic Kolding, og håber meget at vi kan byde dig velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 25. oktober 2021

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. oktober 2021

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 20. oktober 2021

Det er altid en fornøjelse at bo på scandic Kolding, det er fine værelser, som er pæne rene. Altid imødekommende og hjælpsomme personaler vi møder ved indcheckning. Skøn brunch, mangler intet.
Vi føler os næsten hjemme når vi bor på Kolding.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, Annette L

Hej Annette

Tusind tak for dine meget fine kommentarer vedrørende dit ophold hos os.
Jeg er rigtig glad for at læse dine roser til personalet. Dem vil jeg videregive til dem. Og tak for din vurdering af morgenbuffeten. Vi sætter stor pris på din feedback.
Jeg håber meget at vi kan byde dig velkommen igen en anden gang. Du er i hvert fald hjertelig velkommen.

Anmeldt d. 20. oktober 2021

Jeg havde planlagt opholdet da jeg skulle egnen. og så ligger hotellet godt i rolige omgivelser.
Nemt at komme til og fra.
Morgenmaden er igen den sædvandelige gode standard som før Corvi-19 tiden.
Men der kunne godt være en PC på hotellet man kan bruge lidt, der er da en del folk som ikke har en Bærbar og smartphone.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
1  Tak, Leif J
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2021

Hej Leif

Tak for dine meget rosende kommentarer vedrørende dit ophold hos os. Dem vil jeg videregive til personalet.
Med hensyn til PC på hotellet, så havde vi det for år tilbage, men den valgte man at fjerne, da netop mange idag har egen pc eller mobil. Så jeg kan kun beklage at den mulighed er forsvundet.

Mange tak fordi du valgte Scandic Kolding.