Anmeldt d. 10. august 2020

Dato for ophold: august 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2020

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 8. august 2020

• Rejsetype: Rejste alene
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Anmeldt d. 5. august 2020

Havde bestilt 2 overnatninger til vores ferie i området og det var et godt valg. Det ligger tæt på motorvej og ikke langt fra de ting vi ville besøge i området.
Nemt at finde og stor fin parkerings plads.
Modtaget med et smil og gode info for vort ophold og fik et fint værelse på 3 sal. Værelset rent og pænt og alt hvad man skal bruge. helt i Scandic stil.
De var helt klar på corona med sprit og alt.
Havde god nattesøvn og jeg tror vinduerne er lyddæmpet, hørte ingen bil støj før man åbnede vinduerne,
Morgenmad var bare super dejlig med alt hvad vi kunne ønske og 100 % Corona sikker, sprit og handsker og alt var i små glas med låg, helt fantastisk med en sådan buffet og bordene i fin afstand, bedre kan det ikke gøres.
Udtjekning igen hurtigt og fint med et smil.
Havde et super dejligt ophold og følte os 100% Corona sikker her.
Kan anbefales til alle og vi kommer igen.

Tak, Danes55
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2020

Hej Danes55

Tusind tak for dine rosende ord vedrørende dit ophold på Scandic Kolding.
Dejligt at læse, at det hele vejen rundt var en rigtig god oplevelse for jer, og at I vil komme igen.
Endnu engang mange tak for ordene, og på gensyn en gang i fremtiden.

Bedste hilsner

Michael
Scandic Kolding

Anmeldt d. 3. august 2020

Vi boede to dage på dette hotel i slutningen af sommerferien. Vi boede i familierummet. Det havde en dobbeltseng (ikke kæmpe stor desværre) og en køjeseng. Begge dele var af ok kvalitet.
Morgenmaden var super lækker. Der var hurtig afrydning og god service ved receptionen. Motionsrummet har: to løbebånd, romaskine (Concept 2), motionscykel og håndvægte og vægtstænger. Der er familierum ved siden af motionsrummet: Bordtennis, airhockey og bordfodbold. Et hit, hvis man rejser med børn. Vi havde ingen larm på værelset.

Tak, hansensis
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

Hej Hansenis
Tusind tak for dine rosende ord vedrørende dit ophold på Scandic Kolding.
Dejligt at læse, at i havde et godt ophold hos os, og at i var tilfredse med faciliteterne, morgenmaden og servicen.
Jeg håver vi kan byde jer velkommen en anden gang.
Med venlig hilsen

Anmeldt d. 1. august 2020

Dato for ophold: juli 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. september 2020