Anmeldt d. 1. august 2020

Dato for ophold: juli 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. september 2020

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 31. juli 2020

Anmeldt d. 27. juli 2020

Brugte Scandic Kolding som base til at se Skamlingsbanken, Hejlsminde, Knuds Strand, Haderslev, Årøsund, Skrydstrup flyvestation, osv
Hotellet ligger ved motorvejen, men ingen larm.
Værelserne er gode og lydtætte. Ingen larm fra naboer selvom mange børn.
Morgenmaden i små portionsglas er virkelig lækker.

Tak, seahorseDenmark
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2020

Hej SeahorseDenmark

Mange tak ford den flotte anmeldelse her på TripAdvisor.
Vi er glade for at læse, at I havde muligheden for at benytte jer af Scandic Kolding i forbindelse med de forskellige destinationer I skulle se under jeres ophold.

Tak for de rosende ord til vores morgenbuffet, det glæder os.

Endnu engang tak for jers besøg.

De bedste hilsner
Maria Forsberg

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden