Anmeldt d. 17. februar 2020

Dato for ophold: februar 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Maria F, Front Office Manager hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. februar 2020

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 27. januar 2020

Dato for ophold: januar 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Maria F, Front Office Manager hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. januar 2020

Anmeldt d. 17. december 2019

Fint hotel og et godt værelse. Men maden var ikke en god oplevelse, kedelig og uden meget smag. Især til prisen - 1000kr. for 2 personer, inkl. drikkelse. Tjeneren trak blot på skulderen da vi tager fat i ham. Han kunne dog godt se at vi ikke havde rørt maget af maden.

Tak, 442mads
Maria F, Front Office Manager hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. december 2019

Hej 442mads,

Mange tak for din feedback her på TripAdvisor, vi bruge dette redskab aktivt i vores daglige arbejde.
Tusind tak for de rosende ord til værelset.

Jeg har læst din kommentar, og bragt den videre til vores F&B Manager. Din feedback vil blive bragt op i teamet, så vi kan forbedre vores service niveau. Jeg er ked, at at læse, at maden ikke smagte, dog skal vi her i service branchen, fange hvis det solgte ikke er tilfredsstillende hos vores gæster. Tak for at du har gjort os opmærksom på dette, så vi kan træne vores personale.

Tak for jeres besøg. Jeg håber på, at vi kan få lov til at byde jer velkommen tilbage, så vi kan gøre det bedre næste gang.

Med venlig hilsen

Maria Forsberg/ Receptionschef

Anmeldt d. 9. december 2019

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Maria F, Front Office Manager hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. december 2019

Anmeldt d. 2. december 2019

Havde en bonusovernatning sammen med min kone på scandic Kolding.
Værelset var fint og restraurant ok.
Betjeningen ved check in/out kunne dog godt have glæde af et kursus i kundebetjening:)
Der var ikke meget smil eller velkommen, men det er vel hvad det er.
Vi havde jo spist i restaurant og fået regning overført til hotelregning, først efter at have betalt opdagede jeg at forret/hovedret var sat på regning som to ala carte retter, selv om det jo var en del af en fællespris. Jeg forstår ikke at sådan en fejl kan ske, men det ville jeg selvfølgelig gerne have rettet
Når der er en tydelig fejl på en regning, så skal personalet sige undskyld og returnere der for meget betalte beløb, kunden skal ikke mistænkeliggøres med spørsmål som 'Og de så du ikke da du underskrev regningen'. Og personalet skal ikke beklage over for kunden at det er beværligt at rette.
Jeg fik ikke nogen undskyldning, men masser af det andet.

Tak, 938stigg
Maria F, Front Office Manager hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. december 2019

Hej 938stigg,

Mange tak for din anmeldelse her på TripAdvisor, det er et utrolig godt redskab, uden feedback kan vi ikke forbedre vores produkt.

Jeg har læst dine kommentar, og vi får den vendt her i min afdeling.
Når det er en fejl fra vores side, skal vi selvfølgelig hurtigst muligt få rettet op på fejlen og undskyldt.
For det vil jeg gerne beklage.

Jeg håber på, at vi kan gøre det bedre til dit næste besøg.

Endnu engang tak for at I valgte at benytte jeres friovernating her på Scandic Kolding.

Med venlig hilsen og med ønske om en glædelig jul

Maria Forsberg/ Receptionschef