“Dejlig tappas tallerken. ”
Anmeldelse af Restaurant Over Aaen

Restaurant Over Aaen
nr. 7 af 134 Restauranter i Kolding
Køkkener: Spansk, Moderne, International
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Restauranten Over Aaen befinder sig oppe på 1. sal i hjertet af Kolding. Med udsigt over åen og med en dejlig afslappet atmosfære, personlig betjening og et ambitiøst gastronom-niveau. Vi udfordre gerne med spændende mad, som vækker sanserne og giver dig en god oplevelse. Det er et sted hvor levende lys, dejlig udsigt og madglæde går op i en højere enhed og skaber rammerne om en dejlig oplevelse. KONCEPTET BAG! Restaurant Over Aaen byder på et ambitiøst team, både i køkkenet og i restauranten. Som udgangspunkt arbejder vi med spanske råvarer da vi har stor erfaring inden for dette område, men bruger også mange andre internationale råvarer efter sæson. Tilberedningen af råvarene sker udelukkende af hjemmelavet mad og af køkkenets temperement. Det vil sige at vi udarbejder og skaber nye retter og tapas efter sæson, af vores passionerede, faglærte kokke.
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Dejlig tappas tallerken. God men ikke prangende. Lidt “fordansket” men det smagte.godt. Det kan ikke sammenlignes med den originale spanske tappes.
Venligt personale.
Kom hvor der ikke var så mange mennesker så der var et behageligt lydniveau. Hyggelige omgivelser.

1  Tak, Bjarne63

Anmeldt 12. november 2019

Vi havde et hyggeligt besøg på Restaurant Oven Aaen, vi fik en dejlig tapastallerken til frokost. Den ene glutenfri, hvilket de havde rigtig godt styr på. Meget imødekommende og god betjening, meget rimelig pris. Kan anbefales.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, beritlunda
Anmeldt 6. november 2019

Fik en dejlig frokost, med en god betjening. Jeg må beklage at jeg glemte at give drikkepenge, det må jeg huske næste gang. Et plus er også at de tager gavekort fra de forskellige udbydere, det er der mange restaurant der kan lære af.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, porksen
Anmeldt 19. oktober 2019

Vi bestilte tapas- 8 retters. Så lækkert og flot pyntet. Vi blev mætte og måtte levne. Venlig og imødekommende personale. Helt klart 5 stjerner herfra og et besøg hver

Dato for besøg: oktober 2019
2  Tak, Maja B
Anmeldt 6. oktober 2019 fra mobile enheder

God mad, kvik servering, rimelige priser
Hyggelige lokaler og en rigtig herlig gadeservering via a vie kolding å

Dato for besøg: oktober 2019
2  Tak, solkongen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Over Aaen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Over Aaen? Fortæl om dine oplevelser!