Spændende, udfordrende og underholdende!

En spændende og underholdende aktivitet som familien kan være sammen om. Et meget gennemført rum... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
thomasnH798BX
Super spænding og godt lavet

Anmeldt d. 13. september 2020
Jane R
Kolding, Danmark

Anmeldt d. 13. september 2020

Jeg havde arrangeret denne oplevelse med mine ansatte, vi vidste ikke helt hvad vi skulle. Men vi fik kyndig instruktion af Nanna fra Locked inden vi blev sendt ind i rummet “kidnapped” og hold da op hvor var det underholdende, spændende og sjovt, og vi fik virkelig en positiv oplevelse og var super tilfredse med vores resultat. Vi lærte hvem der var god til det ene og hvem der var god til noget andet. Jeg kommer helt sikkert igen med venner og familie.

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, Jane R
Anmeldt d. 2. august 2020

Hyggelig aktivitet, som få familie og venner til at arbejde sammen. Dejlig lille en-dags aktivitet!
Kan anbefales!

Tak, O5421MMninaa
Anmeldt d. 2. august 2020

Rigtig sjov familieaktivitet - alle hjerner + teamwork i spil. Ikke skræmmende som sådan - lidt mørkt

Tak, Ingerahn
Anmeldt d. 1. august 2020

Det var super sjovt, og rigtig spændene. Personalet var super god til at hjælpe på vej, når vi lige var gået i stå. Alt i alt en super god oplevelse, helt klart noget som jeg vil anbefale til andre.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Dian2062
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Vi gennemførte "Chernobyl" i dag og hele familien havde det SÅ sjovt. Har flere gange prøvet Locked - deres rum er stemningsfulde, gennemførte, gåderne afvekslende og tilpas udfordrende! Vi kommer snart igen og prøver endnu flere rum!

1  Tak, tinesteenrubys