“Venlig betjening, halv bagt pizza”

Ristorante Fratelli Kolding
nr. 24 af 139 Restauranter i Kolding
Prisklasse: 17 US$ - 69 US$
Anmeldt 30. april 2022 fra mobile enheder

Bestilte pizza ( nr 44) samt en risotto
Smagen var i top på begge retter, pizzaen var dog ikke gennem bagt og havde en dej konsistens på ca 15 cm i diameter i midten.

Jeg påtalte det 2 gange, og sagde jeg ikke ønskede en anden pizza ( min med gæst ville forlængst være færdig med at spise og jeg ville ikke kunne spise en hel ny)

Første tjener sage at han ville sige det videre og fik resten af pizzaen med, den 2 tjener der kom og spurgte var da hun kom med regningen.
Havde ikke forventet at det var fuld pris for ubagt pizza?

De 3 stjerner er givet for smag, samt smilede og venligt personale

Tak, 720stellas

Anmeldt 19. april 2022 fra mobile enheder

Vi startede med :
Antipasto della casa. Det var en forret der svømmede i pesto og fløde.
Cozze Sauté: Der manglede halvdelen af muslingerne og resten var små og sorte
Hovedret var 2 pastaretter - Ravioli al Tartufo med flødesauce. Kokken havde tabt fløde kartonen ned i retten.
Man kunne ikke smage pastaen og svampene - det var tæt på at være meget vammelt.
Ifølge tjeneren, var det sådan danskere kunne lide italiensk mad med tyk fed flødesauce. Sludder.
Betjeningen var i top, meget opmærksomme og smilende.
Lokalet var meget flot indrettet - god stil.

Tak, Sainak
Anmeldt 12. april 2022 fra mobile enheder

Lækkert mad og super god betjening. Tjeneren italesatte, at vi havde ventet lidt for længe på maden (hvilket vi ikke havde nået at tænke på, da der var fuldt hus i restauranten). Så vi blev tilbudt ekstra drikkevarer på husets regning.

Tak, Majken Lund T
Anmeldt 26. marts 2022

Seks gutter besøgte Fratelli en lørdag aften i marts. Fantastisk mad og passioneret service fra vores vært fra Hvide Sande! Sikken service, fantastisk mad. En oplevelse ud over det sædvanlige

Dato for besøg: marts 2022
Tak, 753perh
Anmeldt 26. februar 2022 fra mobile enheder

Virkelig lækker og autentisk italiensk mad. Super god service og virkelig hyggelig stemning. Vi delte en “husets forret” som var virkelig lækker og nok til to. Så fik vi beggen en pæn portion forret - pasta og risotte, lækker smag. Og den bedste tiramisu udenfor rom!

Dato for besøg: februar 2022
Tak, LouiseHB82

Rejsende, der kiggede på Ristorante Fratelli Kolding, kiggede også på

Sønder Stenderup, Kolding

Har du været i Ristorante Fratelli Kolding? Fortæl om dine oplevelser!