“Når sublimt knapt nok slår til som betegnelse”

Ristorante Fratelli Kolding
nr. 37 af 135 Restauranter i Kolding

Vi har netop afholdt sommerferie i Danmark. Startede i Hirtshals, videre til Århus og er nu på sidste etape i Kolding. Over for vores hotel ligger Fratelli. Allerede når man træder ind, fornemmer man de positive vibrationer. Personalet er alle som en helt fantastiske. De har situationsfornemmelse og et øje på hver finger. Madens kvalitet er helt i top til en meget rimelig pris. En fantastisk oplevelse, som helt klart skal gentages igen og igen... Så er I advaret. Grazie Mille..

Tak, X948NHthomasc

Anmeldt 13. september 2020 fra mobile enheder

Lækker mad, hyggelig atmosfære og søde tjenere. Vi fik oksemørbrad. Fratelli besøger vi gerne igen :)

Tak, lineasofie91
Anmeldt 2. september 2020 fra mobile enheder

Bedste pizza i 6000. God pasta, gode muslinger og godt brød. Sød og kompetent god betjening. Kan klart anbefales.

Tak, sorenh381
Anmeldt 31. august 2020 fra mobile enheder

Familiebesøg - deres pizza er lækre og godt med fyld - smagte super
Der kunne godt være lidt mere tilbehør til deres bøffer - dog skal siges at deres mørbradbøf var utrolig mør og lækker

Tak, kcmadsen
Anmeldt 28. august 2020 fra mobile enheder

Jeg besøgte restauranten d.20.8. og der var styr på Covid19-forholdsreglerne på stedet med god afstand mellem bordene, håndsprit ved indgangen og på bordene.
Startede ud med at få en Vitello Tonnato som smagte ok, men desværre var helt dækket af dressing. Den ret trækker desværre ned i min bedømmelse, da jeg lige havde fået en helt fantastisk udgave tidligere på ugen til samme pris.
Men pizzaen derimod var virkelig besøget værd og service var i top med utrolig venligt personale.
Jeg vil anbefale restauranten, selvom jeg ikke kan give den mere end 3 stjerner.

Tak, mnene82

Rejsende, der kiggede på Ristorante Fratelli Kolding, kiggede også på

Sønder Stenderup, Kolding

Har du været i Ristorante Fratelli Kolding? Fortæl om dine oplevelser!