“En bedre oplevelse”

Ristorante Fratelli Kolding
nr. 38 af 134 Restauranter i Kolding
Anmeldt 26. januar 2020

Rimelig nyåbnet restaurant i hjertet af Kolding, lige op ad banegården. Hurtig betjening og lækre pizza er det første indtryk. Vi valgte dog take away, men blev på ingen måde skuffet. Pizzaerne var lavet efter traditionel italiensk metode inklusiv den første rigtige stenovn med digetal styring jeg har set, imponerende

Tak, Erik K

Anmeldt 23. januar 2020

Det er et pænt, hyggeligt og velindrettet spisested. Der kommer rigtig mange gæster. Man kan måske forvente for meget, når man har været inde på hjemmesiden. Valget var en pastaret. Synes ikke den var anderledes end pastaretter på andre restauranter. Havde forventet mere smag af en frisklavet pasta at være.
Flink personale.
Kommer gerne igen.

Tak, Dorte V
Go48079738136, Gæsteansvarlig hos Ristorante Fratelli Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juli 2020

Kære Dorte.

Tusind tak for ordene og vi glæder os til at byde jer velkommen :-)
Kærlig Hilsen Fratelli Kolding

Anmeldt 19. januar 2020

Lørdag aften og aftensmad, god velkomst, super sød betjening m smil samt nærvær. Rigtig godt spisekort med menu til pizza - rimeligt udvalg samt ser vinkort ud til at være gennemtænkt. (vores mellem Ripasso manglede dog dybde og kort sagde 14,5% og var kun 13,5 om ikke så kraftig som forventet. Vores valg, (alle 3 ) faldt på pizza mafiosa - smagte rigtig godt, manglede dog lidt sprødhed i midten men et godt måltid. Vi blev betjent med et par GT `er og hygge, så vi havde en rigtig god aften og kommer snart igen for at afprøve lidt mere....

Tak, soren C
Anmeldt 12. januar 2020

Italliensk restaurant der er ikke = pizzaria med endeløs muligheder og tvilsom italiens oprindelse.

Nej - 6000 Slicetown har denne nydligt indrettede og meget mere varierede restaurant.

med mange italienske lækkerier på kortet - gode vine - og en smuk vinkælder.

Betjeningen her er i top - venlighed er gennemsyret i det hele - og det er bestemt et besøg værd - hvis du elsker mad fra støvlelandet.

Dato for besøg: december 2019
Tak, MortenBjerregaardDK

Og vi elsker at støvlelandets fornøjelser, kan bringe smil på vore gæsters læber. Tak for besøget Morten.

Kærlig hilsen Fratelli Kolding

Anmeldt 2. januar 2020 fra mobile enheder

Kan anbefales på det varmeste - efter en hel dag med børn og børnebørn i Lego House kørte hele familien til Fratelli i Kolding.
Selvom stedet var godt besøgt, fik vi straks et bord til alle syv og inden der var gået et kvarter kom de lækreste pizzaer på bordet - uhm hvor de smagte.
Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: december 2019
Tak, madglad93

Kære John.

Tusind tak fordi i valgte at besøge os. Vi er glade når vores mad kan give glæde.

Håber at se jer snart igen.

Kærlig hilsen Fratelli.

Rejsende, der kiggede på Ristorante Fratelli Kolding, kiggede også på

Sønder Stenderup, Kolding

Har du været i Ristorante Fratelli Kolding? Fortæl om dine oplevelser!