“Dyrt”

Den Blå Café
nr. 21 af 137 Restauranter i Kolding
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: Den Blå Cafe er Koldings ældste cafe. Konceptet er enkelt! Gode råvarer fra det danske og franske land, casual stemning og service inspireret af det franske.
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Bestilte laksetatar fik en mayonnaise fyldt laksesalat. . Lille portion i forhold til prisen. Vildt høje sodavandspriser, 40 kr for en sodavand/ vand som Aldrig havde set en flaske. 510 kr for et meget let frokost til tre, det var dyrt i forhold til hvad vi fik. Vi gik skuffede derfra.

Tak, charlotteaA4103CB

Anmeldt 1. august 2021

Fint og varieret menukort (fisk, fjerkræ, kalv, vegetar) med absolut rimelige priser. Maden var upåklagelig og flot serveret - et skiftende og sæsonbetonet spisekort ville klæde et fransk sted "med kærlighed til maden". Vi synes, at de unge tjenere var opmærksomme og friske og følte os godt betjent - trods lidt manglende viden om råvarerne.

Tak, travellerbyheart_dk
Anmeldt 19. juli 2021 fra mobile enheder

To af os fik Salat Chevre Cheau, som ingen af os har fået før. Udover salat var der grønne oliven, sort oliven tapenade, kapers, sur/søde løg, vist også sure agurker eller lignende og så fritteret gedeost med rasp og ingen brødkroketter, som jeg mener var beskrevet. Den smagte meget surt og meget af oliven, mens osten næsten var uden smag. En anden spiste en mindre god burger og en tredje en ikke særlig delikat crocque madame
Rosé vinen var ok.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, RejseRaad1
Anmeldt 30. maj 2021 fra mobile enheder

Havde forventet lidt mere efter restauranten har skiftet stil. Men det er helt almindelig café mad og der er desværre ikke helt styr på at få maden frisk og varm ind på bordet.
Super sødt personale.
Fejl i regningen. Der var lige kommet et par ekstra ting på... det kan ske, men alligevel ret uheldigt.

Dato for besøg: april 2021
Tak, Schlunssen
Anmeldt 9. maj 2021 fra mobile enheder

En rigtig træls oplevelse, med dårlig betjening, alt for lidt plads ved bordet og tjenerne som råbte til hinanden over bordet..

Vi sagde vi ville starte med en drink, fik at vide at den ene drink var med mynte. Men det der blev serveret lugtede mest af alt af sambuca. Det sendte vi tilbage, men fik lov til at betale for den alligevel.

Selvom jeg tydeligt bad om, at få drinks først, fik vi både drinks, sodavand og forret serveret på samme tid, på et lille cafebord, hvor der ikke var plads til service eller brød..

Vi ventede længe på hovedretten, som så også var kold..

Tjenerne råbte til hinanden hen over bordet..

Dårlig service, jeg kommer ikke igen.

Dato for besøg: april 2021
3  Tak, Mikkel S

Rejsende, der kiggede på Den Blå Café, kiggede også på

Har du været i Den Blå Café? Fortæl om dine oplevelser!