Åben i dag: 10.00 - 17.00
Rigtig god oplevelse. Kommer klart igen.

God velkomst, nemt at finde rundt via kortet man får udleveret. Pt har de foldere med quiz... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
Pernillethomsen
Fantastisk oplevelse

Det var mit første besøg på Koldinghus og jeg blev meget positivt overrasket. Vær dog opmærksom på... læs mere

109jeanetted
fra mobile enheder

Anmeldt d. 8. august 2021 fra mobile enheder

Fantastiske udstillinger og meget serviceminded personale. Brugte 4 timer i udstillingerne og 1,5 time i restaurant Slotskælderen. Dejlig oplevelse.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, hanneb760
najaandergren, Kommunikationsmedarbejder hos Koldinghus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære hanneb760
Mange tak for besøget og din anmeldelse her. Det glæder mig, du har nydt at gå rundt i udstillingerne og haft en god oplevelse med personalet. Jeg håber, du har lyst til at besøge Koldinghus igen en anden gang.
Venlig hilsen Naja Johansen / Koldinghus

Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Fin nok udstilling, men jeres service var ikke specielt god..
Det hele starter ved dårlige parkeringsforhold, så vi kommer for sent i forhold til bestilte tidspunkt på billetten, herefter møder vi en receptionist som ikke er helt forstående overfor vores ankomst tidspunkt.
Efterfølgende kommer vi ud til en parkeringsbøde, da vi var nødsaget til at parkere udenfor et afmærket område (vi holdte ikke i vejen på nogen måde)
Det er virkelig dårlig service, og vi vil aldrig anbefale Koldinghus, alene på baggrund af parkeringsforhold og jeres service heromkring

Tak, Martinwk1995

Kære Martinwk1995
Tak for besøget og fordi du har brugt tid på at skrive til os her. Jeg beklager din dårlige oplevelse med et uforstående personale. Koldinghus er jo ikke en teaterforestilling, man kan komme for sent til, og derfor lukker vi også altid gæster ind, selvom de kommer for sent til deres tid. Jeg beklager, vores personale ikke har været så forstående, og jeg vil derfor tage din kommentar med videre.

I forhold til parkering, så er parkeringsområdet ejet af Slots-og Kulturstyrelsen, som opkræver p-afgift på parkering. Vi har derfor ikke kontrol over parkeringspladsen, men vi følger selvfølgelig tæt med, da det jo er vores gæster, der benytter sig af parkeringspladsen - og vi ønsker os jo kun glade gæster. Vi har derfor opsat et skilt i vores billetsalg med en påmindelse om at købe en p-billet, og vi håber, det kan tage mange af problemerne.

Da du har købt billet online, skulle du meget gerne have fået en info-mail med bl.a. parkeringsforholdende - er dette ikke tilfældet, må du meget gerne kontakte mig på naj@kosa.dk. Tjek evt. din Uønsket mail. Har du yderligere kommentarer er du velkommen til at skrive dem til mig også.

Jeg håber, dette gav lidt afklaring, og så ønsker jeg dig selvfølgelig en rigtig god dag.

Venlig hilsen Naja Johansen / Koldinghus

Anmeldt d. 26. juli 2021

Her er så hyggeligt og vi talte om at måden det gamle slot er forenet med nutiden, det moderen interiør bare passer perfekt. Det ville ikke være nær det samme hvis man havde forsøgt at genopbygge slottet for alt var jo brændt. Denne måde hvor moderne tider, her er det Dronningens flotte hjemmearbejde, så skønt at se, at det er et museum for så meget andet end gamle sabler, våben, og hvad man ellers kunne forsøge sig med. Det skiller sig ud og godt gået Koldinghus. Vi kommer helt sikkert igen når en ny udstilling trækker og gør sig til. 1000 tak for i dag.

Tak, mogensp747

Kære mogensp747
Mange tak for besøget og fordi du har brugt tid på at skrive om jeres oplevelse her. Det glæder mig, I havde en god oplevelse og fik gjort jer mange tanker. På gensyn og rigtig god dag til dig.

Anmeldt d. 19. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse. Spændende og lærerige udstillinger. Kan lære at broderer i sammenhæng med dronningens udstilling. Kommer helt sikkert igen.

Tak, 964gitteh

Kære 964gitteh
Mange tak for besøget og for din anmeldelse her, som betyder meget for os. Det glæder mig, du har lyst til at besøge Koldinghus igen en anden gang.

Anmeldt d. 18. juli 2021

Meget interessante udstillinger. Venlighed overalt. Og opsætning af udstillinger informative og fint opsatte.

Tak, evid8

Kære evid8
Mange tak for besøget og fordi du har brugt tid på at skrive om din oplevelse her. Jeg håber, du har lyst til at besøge Koldinghus igen en anden gang.