“Gorms pizza Kolding”
Anmeldelse af Gorm's Kolding

Gorm's Kolding
nr. 34 af 133 Restauranter i Kolding
Anmeldt 18. juni 2018 fra mobile enheder

Fantastiske pizzaer, med en masse forskellige smagsindtryk og teksturer, og ikke mindst en skøn atmosfære, i selve restauranten kan varmt anbefales. Mit første og absolut ikke sidste besøg!

Tak, Dittemchr

Anmeldt 17. juni 2018 fra mobile enheder

Bestilte en Margherita som takeaway, og bad om at få den sliced. Det blev den ikke.
Bunden var udmærket, tomatsaucen god, mozzerellaen neutral. Mindst fire spsk. for meget olie på.
Jeg foretrækker Rafaels til en 10’er mere.

Tak, tranekjer
Anmeldt 9. juni 2018

Ved ankomsten ville vi reservere et bord til 3, udenfor, til om en time. Det fik vi at vide ikke kunne lade sig gøre, da man ikke kunne reservere udenfor. Jeg ville så sætte mig ved et bord nærmest indgangen, men fik at vide at bordet var reserveret?

Vi bestilte pølse-pølse-pølse til forret, da vi lod os friste af lammepølse og andre pølser. Ind kom et fad med ost, skinke og to pølser. Ingen lammepølse. Vi gjorde opmærksom på dette, til en meget sød og smilende servitrice. Vi fik at vide at man ikke altid fik det der stod på menukortet.

Vi havde også bestilt pizza. De var desværre ikke varme, men halv kolde ved serveringen.

Vi valgte at gøre opmærksom på ovenstående da vi betalte.

Serveringen var super sød og smilende.

4  Tak, I4163DBcharlottem
Anmeldt 5. juni 2018 fra mobile enheder

Vi var hele familien afsted, 3 voksne 2 børn (1,5 og 9 år) og vi havde høje forventninger, omtalen og successen i andre byer taget i betragtning.

Vi ankom kl. 16.00 pga den lille og bestilte hurtigt en 3 retters menu til alle.

Det positive:

- velsmagende salater
- dejlige omgivelser og lækker indretning
- centralt placeret i byen
- gode friske råvarer

Det knap så positive:

- Serveringen tog usædvanlig lang tid, på trods af at vi var de eneste spisende gæster og at der var 11-12 m/k på job
- ingen pusleplads til familier med små børn, skiftning foregår på gulvet på toilettet
- vejret var super, men det var desværre ikke muligt at sidde i skygge udenfor, pga manglende parasoller
- afrydning af bordet skete ikke automatisk, selvom vi bestilte drikkevarer m.m.
- forretten blev serveret som platte til deling og vi måtte bede om tallerkner og skeer til pesto osv.

Personale, koncept osv skal naturligvis på plads, men her en uge efter åbningen, er der stadig plads til lidt finpudsning...

Tak, KasperM55
Anmeldt 31. maj 2018 fra mobile enheder

Altså, hvis I ikke har været her allerede, så se at komme afsted. Gennemført koncept, fantastisk mad og så er betjeningen superhøflig!

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Steven L

Rejsende, der kiggede på Gorm's Kolding, kiggede også på

Kolding, Sydjylland
Kolding, Sydjylland

Har du været i Gorm's Kolding? Fortæl om dine oplevelser!