Åben i dag: 10.00 - 18.00
Kanon oplevelse

Værelse 13 er mega fedt. Super fed oplevelse med vennerne. Kan klart anbefales til andre. God... læs mere

Anmeldt for 3 dage siden
malikj892
fra mobile enheder
Escape room

Mega fed oplevelse! Total gennemført. Vi prøvede værelse nummer 7. Det var noget af en oplevelse... læs mere

Anmeldt for 3 dage siden
639jakobt
fra mobile enheder

Anmeldt d. 9. august 2021 fra mobile enheder

En helt igennem fantastisk og uforglemmelig oplevelse! Min kæreste og jeg prøvede værelse 7 og 13.
Værelse 13 var det mest uhyggelige og mest udførte jeg nogensinde vil møde. Værelse 7 var et virkelig hyggeligt værelse med sindsyge gennemtænkte gåder. Vi kan varmt anbefale folk at tage “Hotel Trapped”

Vi glæder os ekstremt meget til at komme tilbage og hilse på det skønne ægtepar som står for det hele.

Hvis vi kunne give mere end 5 stjerner, så havde vi gjort det. Vh Patrick og Beate

1  Tak, O3304QHpatrickb
Anmeldt d. 8. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk sjov oplevelse, gør virkelig meget ud af det og super god stemning. Kommer helt sikket igen, når de får lavet flere rum

1  Tak, christianfY2308ZO
Anmeldt d. 8. august 2021 fra mobile enheder

Mega fedt, kan klart anbefales, sjovt og skræmmende på samme tid. Begge værelser var pisse fede - Will be back!

1  Tak, E4410XHstefan
Anmeldt d. 7. august 2021 fra mobile enheder

Så sjovt og spændende!
Troede det ville være for skræmmende, men jeg overlevede. Sådan fa
Kan kun anbefales!

1  Tak, AnetteontripA
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Ekstremt gennemført, virkelig en fed oplevelse. Har af gode grunde ikke prøvet noget lignede. Kan kun anbefale det

1  Tak, H581YDalexanderc