Åben i dag: 10.00 - 17.00
Kanon oplevelse

Værelse 13 er mega fedt. Super fed oplevelse med vennerne. Kan klart anbefales til andre. God... læs mere

Anmeldt i dag
malikj892
fra mobile enheder
Escape room

Mega fed oplevelse! Total gennemført. Vi prøvede værelse nummer 7. Det var noget af en oplevelse... læs mere

Anmeldt i dag
639jakobt
fra mobile enheder

Anmeldt d. 7. august 2021 fra mobile enheder

Så sjovt og spændende!
Troede det ville være for skræmmende, men jeg overlevede. Sådan fa
Kan kun anbefales!

1  Tak, AnetteontripA
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Ekstremt gennemført, virkelig en fed oplevelse. Har af gode grunde ikke prøvet noget lignede. Kan kun anbefale det

1  Tak, H581YDalexanderc
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Helt vild oplevelse, god energi og fantastiske gåder at løse
Lidt skræmmende men helt sikkert en oplevelse der skal prøves

1  Tak, agnesw963
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig fedt! En oplevelse værd, uden tvivl. Det var en meget anderledes form for escaperoom, men kommer helt sikkert igen og prøver de andre rum!

1  Tak, 63stinep
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Det var mega godt og uhyggeligt:)

Det er spændende og uhyggelig lige fra starten af når man kommer ind.

1  Tak, 733asgern