Åben i dag: 10.00 - 18.00
Fantastisk oplevelse.

Til dags dato, det mest gennemførte, flotte og fantastiske escape room vi har været i og vi har til... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
tinajuulh
Fantastisk!

God indlevelse fra personalet, og fantastisk oplevelse at komme ind i værelse 13. Det er en intens... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
NikolineS17
fra mobile enheder

Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Ekstremt gennemført, virkelig en fed oplevelse. Har af gode grunde ikke prøvet noget lignede. Kan kun anbefale det

1  Tak, H581YDalexanderc
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Helt vild oplevelse, god energi og fantastiske gåder at løse
Lidt skræmmende men helt sikkert en oplevelse der skal prøves

1  Tak, agnesw963
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig fedt! En oplevelse værd, uden tvivl. Det var en meget anderledes form for escaperoom, men kommer helt sikkert igen og prøver de andre rum!

1  Tak, 63stinep
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Det var mega godt og uhyggeligt:)

Det er spændende og uhyggelig lige fra starten af når man kommer ind.

1  Tak, 733asgern
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Super oplevelse for mor, far og to voksne børn. Opbygningen af hotellet er gennemført. Vi prøvede værelse 7 og glæder os til at prøve værelse 13, når vi er på Kolding-egnen næste gang.

1  Tak, 465perm