Åben i dag: 10.00 - 21.00
Gennemført

Det er meget gennemført lige fra da man trådte ind af døren kunne man se hvad det handlede om. Og... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
Rebekka190809
fra mobile enheder
100% gennemført og en fantastisk immersive oplevelse

Utrolig velgennemført og fuldt ud fantastisk oplevelse - både til Halloween og resten af året! Alt... læs mere

Anmeldt for 6 dage siden
EmilieMDK
Løsning, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Det var mega godt og uhyggeligt:)

Det er spændende og uhyggelig lige fra starten af når man kommer ind.

1  Tak, 733asgern
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Super oplevelse for mor, far og to voksne børn. Opbygningen af hotellet er gennemført. Vi prøvede værelse 7 og glæder os til at prøve værelse 13, når vi er på Kolding-egnen næste gang.

1  Tak, 465perm
Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig godt og vildt sjovt. Så fedt!
Og spændende
Vi kommer helt klart igen og skal prøve de andre rum

1  Tak, 85sofiel
Anmeldt d. 1. august 2021 fra mobile enheder

Super fed, sjov og spændende oplevelse. Kan klart anbefale det! Timen gik hurtigt fordi det var så spænende!! 10/10

1  Tak, oliversD6685OT
Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Værelserne var gennemført og realistiske. Gode opgaver og udfordringer. Generelt bare en mega fed oplevelse.

Dato for oplevelse: juli 2021
1  Tak, 201oskarl