Gennemført og udfordrende sjovt

Stemningen og den måde det hele var gennemført på, der var så mange fine detaljer og hele tiden... læs mere

Anmeldt for 3 dage siden
thomasbG3958YW
Vildeste escape room

Mega fed oplevelse og absolut gennemført! Kan klart anbefales. Oplevelsen starter allerede når man... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
tinek845

Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Autentisk og gennemført escaperoom. Kan klart anbefale alle at prøve værelse 7 Intet er overladt til tilfældighederne.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, tanjaa970
Anmeldt d. 31. juli 2020

Min familie og jeg besøgte Hotel Trapped en mandag i juli. Vi skulle spille deres eneste Escape Room: 'Værelse 7'.

Området udenfor ser ikke ud af meget, men når først indgangen til "hotellet" kommer til syne, bliver man hurtigt klar over hvilken detalje-orientering man snart skal være udsat for.
"Hotel"-receptionen er gennemført til mindste detalje og den understreger ønsket om at tage sine gæster med tilbage til 1920'erne. Faktummet at personalet bærer tøj efter samme tidsperiode, sætter et så gennemført prik over i'et.
- alt sammen noget du ikke kan forvente i andre Escape Rooms, og er med til at skabe en unik oplevelse allerede FØR du bevæger dig mod selve spillet.

Jeg kunne skrive længe om hvor fantastisk hele vente-området var, men pointen er blot, at disse omgivelser lagde et enormt forventnings-press på selve spillet.
- 'Værelse 7' mødte ikke blot disse forventninger; Det fløj langt over forvetnings-nivauet!

Spillet er på ingen måde klassisk bygget op - det er på alle måder en helt igennem unik og original oplevelse, at spille 'Værelse 7'.
Glem alt du ved om de "almindelige" Escape Rooms! Hotel Trapped genopfinder simpelthen hele konceptet, med fantastiske gåder, gennemførte omgivelser og unikke overraskelser.

Der er en sans for detalje til stede, som altid peger på at dem der har bygget spillet, ønsker at skabe de bedste og mest realistiske rammer for deres spillere.
Man føler sig velkommen og til stede, alt imens 'Værelse 7' fremkalender følelser af frygt, glæde, beundring, ærefrygt og frustration - samtidig.
- Det er de færeste Escape Rooms som virkelig får spillere til at glemme at det egentlig "bare" er et Escape Room de befinder sig i.

Jeg ønsker normalt altid at give en nuanceret og kritisk anmeldelse af de Escape Rooms jeg besøger, men hvor har jeg bare svært ved det!
Jeg er så imponeret over alt ved Hotel Trapped, og jeg kan ikke vente med at besøge dem igen, når deres næste Escape Room står klar.

Vi var 6 spillere, som alle har stiftet bekendtskab med Escape Rooms - og vi var alle enige om at vi nok aldrig møder noget lignende!
- 6 ud af 5 mulige stjerner!

1  Tak, lauradjakobsen
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk autentisk oplevelse vi var 3 voksne og 2 børn og der var taget højde for alle aldre skøn oplevelse med de fedeste kulisser kan kun anbefales vi kommer helt sikkert igen

Tak, R6179GOryanh
Anmeldt d. 30. juli 2020

Fantastisk autentisk sted. Stor anbefaling herfra!
Vi er klar på flere oplevelser. Vi tog værelse 7 som vi fik anbefalet, da vi have en pige på 9 år med. Hun og vi andre er klar på en andet rum hvor der bliver skruet op for spændingen.

Tak, Hansende5
Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig god og gennemført oplevelse. Indretningen og lydsiden er meget troværdig. Perfekt til teenagere. Vi havde en 8 årig med også, for hvem det var lidt for uhyggeligt.

Tak, 712trine_