Fint escaperoom

Vi var fire mænd omkring 60, der indløste min fødselsdagsgave ved at tage en tur i Hotel Trapped... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Arne M
Hjerting, Denmark
Mega fedt

Fantastisk oplevelse! Fede rum og opgaver. Total gennemført. Der er dog meget høje lyde, hvis man... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
idahB9158ER

Anmeldt d. 26. oktober 2019 fra mobile enheder

Super fedt arrangement. Jeg har prøvet en masse andet i samme kategori, men det her er absolut det bedste.

1  Tak, g_llih
Anmeldt d. 25. oktober 2019

Fedt escape room. Kan klart anbefale det. I aften skal Værelse 13 besøges. Jeg glæder mig SINDSYGT meget.

1  Tak, Karry K
Anmeldt d. 24. oktober 2019

Senest var jeg i værelse 7 (escape room) og det skuffede absolut ikke. Det var lige så gennemført som deres værelse 13 (haunted house). Af samme grund er værelse 13 også allerede booket for for tredje år i træk.
Trapped er klart det bedste af de haunted houses jeg var prøvet både i dk, men også i udlandet og kan kun anbefales.

1  Tak, Bbtnielsen
Anmeldt d. 12. oktober 2019

Vildt fedt og alle detaljer er bare på plads (som sædvanligt).
Det er så gennemført! Helt sikkert hver en krone værd. Kan ikke anbefale dette sted nok. Glæder mig til Haunted House hos Hotel Trapped om 14 dage. Det er det bedste Haunted House til dato!

1  Tak, NatashaRasmussen86
Anmeldt d. 13. september 2019 fra mobile enheder

Mega fedt horror/escaperoom. Ekstremt gennemført og ultra sej aktivitet
Stiller krav til teamwork og hjerneceller
Kan varmt anbefale dette

Dato for oplevelse: september 2019