“Lækker mad, men halter på servicen”
Anmeldelse af Atami Sushi Restaurant

Atami Sushi Restaurant
nr. 32 af 135 Restauranter i Kolding
Beskrivelse: Sushi lavet på friske råvarer til en ordentlig pris. Vi har a la carte, almindelige menuer, frokost menuer samt ad libitum / all you can eat.

Utrolig lækker sushi! Konceptet er all you can eat, og man bestiller selv på en tablet ved bordet, hvilket er ret genialt. Så er der hele tiden frisk mad til bordet. Der er også et stort udvalg at vælge imellem. Vi var dog ikke så imponeret over deres salatbar, som var nærmest ikke eksisterende. Deres udvalg af is var derimod fint, men vi spiste os så mætte i sushi, at vi ikke fik smagt på andet.

Desværre levede servicen ikke helt op til vores forventninger. Der blev hurtigt taget imod os ved ankomsten, og vi fik henvist et bord. Det var vores første besøg i restauranten, men vi fik ingen forklaring af deres koncept og blev derfor efterladt med et menukort over drikkevarer og en tablet. Efter noget ventetid kom en anden tjener ned til vores bord, og han var heldigvis serviceminded og forklarede konceptet grundigt. Servering af mad og drikkevarer foregik i et fint tempo.

Selve restauranten er moderne indrettet i et stort, luftigt lokale, hvor det er muligt at holde fin afstand.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Lind0305

Anmeldt 21. august 2020

Vi har været her 5 gange nu, rigtig god mad hurtig servering. Smager godt. God åben restaurant med massere af plads MEN

SERVITRICEN er den samme næsten hver gang, og hun har INGEN service sans og ved ærlig talt ikke hvordan man skal snakke til kunder, hvilket gør man ikke føler sig velkommen. Det har desværre været minusset hver gang vi har besøgt dem

Tak, 298danniek
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Det er nu 4 gang vi besøger atami. Konceptet med at man bestiller det man ønsker er bare lige os og vi får alle præcis det vi ønsker og så er det jo win-win når det også smager godt.
Kan klart anbefales vi kommer igen

Tak, henriktoftmannd
Anmeldt 24. juni 2020 fra mobile enheder

Byens bedste sushi til prisen
Lækker sushi, bekvemme omgivelser og hurtigt servering
Vi besøgte stedet til min søns 18 års - det var super hyggeligt og virkelig lækkert

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Skovm
Anmeldt 6. marts 2020 fra mobile enheder

rigtig fin sushi, ikke det bedste jeg har smagt, men super godt til prisen. lidt lang ventetid nogen gange, når man har bestilt noget.
bestilling sker på en tablet. og så kan man selv bestemme hvor meget og hvad man vil ha.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 844stellas

Rejsende, der kiggede på Atami Sushi Restaurant, kiggede også på

Har du været i Atami Sushi Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!