“Som altid et dejlig besøg”
Anmeldelse af Atami Sushi Restaurant

Atami Sushi Restaurant
nr. 31 af 136 Restauranter i Kolding
Beskrivelse: Sushi lavet på friske råvarer til en ordentlig pris. Vi har a la carte, almindelige menuer, frokost menuer samt ad libitum / all you can eat.
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Det er nu 4 gang vi besøger atami. Konceptet med at man bestiller det man ønsker er bare lige os og vi får alle præcis det vi ønsker og så er det jo win-win når det også smager godt.
Kan klart anbefales vi kommer igen

Tak, henriktoftmannd

Anmeldt 24. juni 2020 fra mobile enheder

Byens bedste sushi til prisen
Lækker sushi, bekvemme omgivelser og hurtigt servering
Vi besøgte stedet til min søns 18 års - det var super hyggeligt og virkelig lækkert

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Skovm
Anmeldt 6. marts 2020 fra mobile enheder

rigtig fin sushi, ikke det bedste jeg har smagt, men super godt til prisen. lidt lang ventetid nogen gange, når man har bestilt noget.
bestilling sker på en tablet. og så kan man selv bestemme hvor meget og hvad man vil ha.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 844stellas
Anmeldt 18. februar 2020

Dette er absolut et af de bedste steder at tage hen, hvis du er vild med sushi. Jeg har aldrig været den store sushi spiser, men efter vores besøg her, er jeg blevet omvendt. Hvert et stykke smager fantastisk. Stedet er for hele familien, også hvis du ikke spiser sushi, da der er et stort udvalg fra buffet med mere almindelige kinesiske retter. Efterfølgende kan du tage "tag selv is". Meget hyggeligt sted. God service. Venlig betjening. Kommer absolut igen.

Tak, 299bettinaa
Anmeldt 14. februar 2020

Bestilte glutenfri Meny (sushi) på skrift ved bestilling og nævnte det også ved afhentningen!
Blev forsikret glutenfri meny.
Men 3 ud af 4 fik ondt i maven! Se billederne!!!
Øv!!!

Dato for besøg: februar 2020
Tak, nhesse007

Rejsende, der kiggede på Atami Sushi Restaurant, kiggede også på

Har du været i Atami Sushi Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!