“Skøn frokost”
Anmeldelse af Nicolai Café

Nicolai Café
nr. 15 af 151 Restauranter i Kolding
Spisemuligheder: Morgenmad, Buffet, Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: Nicolai Café serverer italiensk inspireret mad med fokus på kvalitet, enkel og friske råvarer. Hver dag har vi en stor og velsmagende italiensk aftenbuffet med antipasti, pasta, pizza og klassiske italienske retter og meget mere. Prøv også vores populære stenovnsbagt pizza - de kan spises i restauranten eller tages med hjem. Hver weekend serverer vi en lækker brunchbuffet og i mens kan børnene løbe til og fra "Nicolai Biograf" som viser små børnefilm. Nicolai Café er en familie- og børnevenlig restaurant med plads til små og store selskaber. Vi ligger kun 400 m fra Kolding centrum og nabo til "Nicolai Biograf" og "Nicolai for Børn".
Anmeldt 22. august 2018 fra mobile enheder

Skulle have frokost med en god ven, inden vi skulle til et møde.
Vi fik en dejlig betjening, og en sandwich der var rigtig god.
Der var lækkert brød, frisk salat og en skøn lufttørret skinke. Dertil et godt glas øl. Hvad kan man ønske mere...? Absolut anbefalelsesværdigt

Tak, Ole B

Anmeldt 19. august 2018

Vi var 40 personer i lokalet på 1. sal til en dejlig uformel frokostbuffet med lækker antipasta, italiensk buffet med lækre salater og oksefilet, kaffe med dessertbuffet med tiramisu og lækre kager. Dagen sluttede af med forskellige pizzaer. Blev vartet op af Rasmus, der hele tiden havde øje for vore behov. Kan varmt anbefales.

Tak, Else Marie S
Anmeldt 31. juli 2018 fra mobile enheder

Vi valgte aftenbuffeten og der var noget for en hver smag.
Meget delikate antipasti og salater. Pizzaerne sprøde og pasta og kødretter lækre.

Tak, Ellen A
Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Min mand kom tilfældigvis i tanker om at vi kunne gå på denne café. Vi sad udenfor i den store rolige går. Vi fik lækker brunch buffet. Der var tilpas meget at vælge imellem også noget lidt anderledes, nemlig italiensk pizza som var ret lækkert. God og venlig betjening.

Tak, Susanne J
Anmeldt 5. juli 2018 fra mobile enheder

I forbindelse med en hygge aften med en veninde kom vi på denne café, der var lige et enkelt bord ledigt, desværre lige i den skarpe sol.Det var det eneste minus og gjorde nok vi spiste lidt hurtigt.Vi fik italiensk buffet, der er virkelig mange italienske retter også til veganere og vegetarer.Virkelig godt.Man kan umuligt smage på det hele.
Virkelig et sted jeg vil anbefale til andre, men husk at bestille bord.

Tak, JetteKolding

Rejsende, der kiggede på Nicolai Café, kiggede også på

Har du været i Nicolai Café? Fortæl om dine oplevelser!