“Fantastisk brunch”
Anmeldelse af Nicolai Café - LUKKET

Nicolai Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Buffet, Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: Nicolai Café serverer italiensk inspireret mad med fokus på smag, kvalitet og friske råvarer. Du bør prøve vores populære stenovn pizza - spis den i restauranten eller tag den med hjem. Vores pizzaer kan laves vegansk og glutenfri. I weekend- og helligdage tilbyder Nicolai Café "Brunch og Bio" - en lækker brunchbuffet inkl. børnebiograf. Nicolai Café er en familievenlig restaurant med plads til både små og store selskaber. Vi er bor kun 2 min fra Kolding centrum og vi er naboer til Nicolai Biograf og Nicolai for Børn.
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Absolute dejlig italiensk brunch, med forskellige spegepølser og skinker. Marmelader og andet tilbehør. Hjemmebagt boller og knækbrød. Kaffe, te og juice ad libitum. Oste, 2 slags pizza o en æggekage med skinke og grønt. Tunsalat og laks. Jeg savnede at især fisk og kød var på køl og det lune på en varmeplade. Smag og udvalg var perfekt, atmosfære afslappet og hyggeligt. Det er bestemt ikke sidste gang jeg har besøgt dette sted.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, kammillel

Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Dejlig rar og humoristisk tjener. Vi havde bestilt bord til 2 til åbningstid kl. 10 i dag søndag. Der var meget lækkert at vælge imellem og vi fik en termokande kaffe med mælk sat på bordet. Skønt. Juice i forskellige varianter var til fri afbenyttelse ved siden af maden. Nar alt dette er skrevet må jeg dog tilføje at der bl.a. var tunsalat, laks, pølse og ost på buffetbordet, dette er rigtig lækkert......... Kl. 10..... Der var vi der heldigvis. Jeg synes godt de må tænke over at sætte fisk på køleelementer når de nu står fremme. Jeg ville ikke synes det var lækkert at spise af laksen kl. 11.30 til brunch, når det har været uden for køl så længe, derfor ikke fuldt skrald på anmeldelsen. Jeg vil bestemt komme igen, men næste gang skal jeg prøve frokost eller aftensmad.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, tanjaterp
Anmeldt 28. april 2016

Vi havde fødselsdagsbrunch for ca. 30 mennesker, og havde booket 1. sal på cafeen. Maden var i top, og det var hyggeligt at børnene kunne benytte biografen, som der var adgang til fra vores lokale. En hyggelig og anderledes restaurant med filmplakater, rekvisitter og andet fra filmens verden. Virkelig spændende. Med 30+ mennesker samlet kunne det dog være svært at føre en samtale, da akustikken på 1. salen er meget rungende. Ellers kan jeg kun varmt anbefale stedet, som ligger lige i Kolding centrum.

Dato for besøg: april 2016
Tak, s0renknudsen
Anmeldt 29. marts 2016

Skøn italinesk mad - virkelig vellavet. Gode vine. Altid serviceminded betjening og skøn atmosfære. Og virkelig god brunc lørdag og søndag. Et besøg værd - god værdi for pengene!

Dato for besøg: februar 2016
1  Tak, Luise H
Anmeldt 23. marts 2016

Rigtig god take-away pizza, uden for meget laller, en god bund med lækkert fyld, stadig til en god pris.
Restauranten virker rigtig hyggelig og betjeningen var venlig

Dato for besøg: september 2015
Tak, Christian E