“Brunch var rigtig godt.”
Anmeldelse af The Mokka Café

The Mokka Café
Køkkener: Dansk, Café
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: The Mokka Café er stedet hvor man kan komme både tidligt og sent, uanset om behovet er et morgenmadsmøde med en forretningsforbindelse, en hyggelig frokost med veninderne, middag med vennerne, brunch med familien eller en flirt over dejlige drinks. Cafeen er ny istandsat i januar 2015 og lavet i moderne materialer og look, men hvor kombinationen af nyt og dansk hygge får et dejligt sammenspil. Husmandskost: Foruden vores normale spisekort, introducerer vores kokke, gode gamle traditionelle retter fra det danske køkken, tilberedt af friske råvarer. Husmandskost vil være tirsdag og onsdag fra 17.30 til 21.00 (Følg med på Fb for mere information) Det meget vigtigt for os at vores råvare er friske og af høj kvalitet. Vores kød kommer fra Kildegaarden ved Mariager Fjord, hvor dyrene går og har det rigtig godt. Vi laver tingene fra bunden og det kan smages!
Anmeldt 29. juli 2018 fra mobile enheder

Deres brunch er rigtig god og deres service er yderst fremragende! Vi kommer glædeligt igen næste gang vi er i Kolding.

Tak, Daniel K

Anmeldt 20. juli 2018 fra mobile enheder

Perfekt solskin kl 18, en stor fadøl og en gang pasta med oksekødsstykker i chili. Opskrift på en perfekt aftenhygge.
Maden smagte godt og er relativt billig. Tunsandwichen var også god - dog ikke ekstraordinær. Specielt stemningen taget i betragtning.å

Tak, Nikolaj-dk66
Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Helt fantastisk mad. Super betjening - maden kom hurtigt, på trods af at maden er lavet helt perfekt. Dejligt personale og hyggeligt sted. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, MariaB13033
Anmeldt 13. juli 2018

Dejligt mad - vi var 4 - 2 v + 2 børn. Hyggelig gårdhave. Eneste minus er, at gæsterne måtte ryge udenfor - det er bare ikke lækkert. når nogle af os spiser

Tak, Pia S
Anmeldt 18. juni 2018 fra mobile enheder

Også denne gang en god oplevelse. God mad og imødekommende personale. Sad udenfor trods kølig vind, men der er overdækket, opvarmet udeområde.

Tak, Bente B

Rejsende, der kiggede på The Mokka Café, kiggede også på

Har du været i The Mokka Café? Fortæl om dine oplevelser!