“Klassisk italiensk i Kolding”
Anmeldelse af Bella Italia

Bella Italia
nr. 19 af 139 Restauranter i Kolding
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Besøgte Bella Italia som et selskab på 5 i alderen 7 til 83 :)
Klassisk italiensk restaurant.
Nogle af os fik månedens menu, der bestod af forretten tortelini med skinke og champignon i en flødesauce og en flot mængde parmesan + hovedretten oksemørbrad med gorgonzolasauce. Begge dele smagte virkeligt godt og var i passende mængder.
Resten fik pizzaer der også var rigtigt gode og fine i størrelserne. Vinkortet var også fornuftigt, så vi delte en god ripasso. Vi kom af med omkring 1.350 kr i alt for et lækkert måltid. Stemningen var god og betjeningen i top.
Kommer gerne tilbage.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, And_cph

Anmeldt 4. september 2022 fra mobile enheder

Jeg besøgte Bella Italia med min mand og forældre, det var en helt igennem dejlig oplevelse. Hyggelig italiensk stemning, god og venlig betjening, stort varieret menukort, så der var til enhver smag, maden kom hurtigt selvom der var mange i restauranten, og ikke mindst; maden var god, alle var tilfredse. Desuden er det også værd at det var til en rimelig pris.

Dato for besøg: september 2022
Tak, hanne322
Anmeldt 14. maj 2022 fra mobile enheder

Forretningsmiddag i Kolding. Bella Italia fremstår og smager som i 80’erne.
Ingen overraskelser men fin kvalitet som kun kan laves af ægte italienere! Hvis du ønsker / savner at komme tilbage i tiden så prøv dette sted.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, eneren
Anmeldt 19. marts 2022

Det er tredje eller fjerde gang vi besøger dette mad-tempel og vi er hver gang tilfredse - ellers kom vi jo ikke igen.
Både maden og vinen blive serveret til rimelige priser. Fruen bestilte Fettucine Gorgon og jeg bestilte Lasagne al forno. Begge retter var vel tilberedte og i rigelige størrelser

Dato for besøg: marts 2022
1  Tak, Steen Withen N
Anmeldt 21. februar 2022 fra mobile enheder

Byens bedste bøf!!! Superhyggeligt sted og god service. Kan kun anbefale at komme her. Både til hverdag og fejring. ☀️

Dato for besøg: februar 2022
1  Tak, Trude111

Rejsende, der kiggede på Bella Italia, kiggede også på

Har du været i Bella Italia? Fortæl om dine oplevelser!