“Gode Burgere”
Anmeldelse af Carls Jr

Carls Jr
nr. 109 af 136 Restauranter i Kolding
Anmeldt 5. august 2020

Var her en søndag aften, få gæster og hurtig at bestille.
Maden blev bragt til bordet efter man havde bestilt og betalt
Flinke unge mennesker yde den service man kan forvente på en burger restaurant.
Pris og kvalitet stemmer overens.
God til børnefamilier og der er god plads ved bordene og her omkring.

Tak, Danes55

Anmeldt 8. februar 2020

Efter en god tur i storcenteret sluttede via af på CJ. Vi var her først gang i de første måneder efter åbningen hvor var alt var godt.

De tider er slut.
Uengageret personale der ikke kender til service og smil, men bliver i tvivl om hvorfor de er her. Det minder om en folkeskole klasse hvor læren er udeblevet.
Det er tid til selvransagelse og personalet bør stilles spørgsmålet om de gider at arbejde hos CJ og stramme op eller gøre gæsterne en tjeneste og sige op.

Kl. Lidt over 20 fredag den 7. 2020
Bestilte vi en sodavand og to iceShake. Jeg vil gerne understrege her er ikke fyldt med kunder og travlt. Da vi havde venter i knap 20 min. slap min tålmodighed op. Jeg gik i køkkenet og spurgte hvad de laver og hvor bestillingen er henne. Vores nummer var tydeligt placeret på bord 2 nær desken. Tre personaler ved ikke noget og ingen tager ansvar. Jeg ser de to shake stå på hylden i køkkenet, der har de stået længe uden nogen har undret sig over det. Jeg giver tydeligt udtryk for min utilfredshed uden respons.

Vores besøg fredag er et fremragende eksempel på hvordan det ikke skal gøres og at kæden ikke er stærkere end det svageste led.

Mvh MP

Dato for besøg: februar 2020
Tak, mp6520
Anmeldt 2. december 2019

Ingen service og forskelsbehandling. Vi ville købe vand med til vores menuer frem for sodavand. Det kunne på ingen måde lade sig gøre, selvom flere andre gæster sad med både juice og vand, og på trods af, at der stod et helt køleskab fyldt med juice og vandflasker. Personalet kunne i det mindste have godkendt en forespørgsel på et almindeligt glas postevand, men nej. Vi blev orienteret om, at man kun kunne få sodavand.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Jensen123456
Anmeldt 26. november 2019

Vi var i går mandag lige over middag, 4 voksne inde i Carls Junior Kolding. 2 af os havde været der 4 gange før, og uden bemærkninger. Alle gange næsten samme tidspunkt på dagen og næsten fuldt hus. Maden har alle 4 gange været god til pengene.

Denne gang var det bare ikke værd at spise, og det resulterede i at vi langt fra spiste op. Vi fik 3 Angus burger menuer og en kylling menu, samt nogle kylling stykker. Alle burgerne sejlede i fedt, og var umulig at spise med de bare hænder. Aldrig er der blevet brugt så mange servietter til en burger. Det endte med at ende i skrallespanden, sammen med de slatne pommes frittes.

Over kr. 450.- kroner kom vi af med, som nok er de dårligste penge vi har brugt på mad nogensinde. ALDRIG IGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvh. Bjørn Andersen

Dato for besøg: november 2019
Tak, Baltser
Anmeldt 4. december 2018

Der er mange burger restauranter i Kolding, og vi er ikke de store burger spisere,men når man går forbi Carls jun. ved bilka kan man godt blive fristet, har nu prøvet det tre gange og det er de bedste burgere man kan få, har prøvet andre, men de kan ikke måle sig med denne.

Dato for besøg: september 2018
Tak, danakolding

Rejsende, der kiggede på Carls Jr, kiggede også på

Kolding, Sydjylland

Har du været i Carls Jr? Fortæl om dine oplevelser!