“Sjusket tilberedning og for sparsom af alting i retterne”

A Hereford Beefstouw Kolding
nr. 11 af 138 Restauranter i Kolding
Køkkener: Steakhouse
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 8. august 2021

God betjening, men maden levede ikke op til prisen og var decideret sjusket tilberedt , for lidt tilbehør, og sparsomt

Tak, helleo764

Anmeldt 23. juni 2021 fra mobile enheder

Absolut ikke imponerende. En opvarmet bearnaise sauce uden smag og en t-bone af middelmådig kvalitet. Udvalget på menukortet er også meget begrænset.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Jacob F
Anmeldt 6. december 2020

Vi var til frokost og nød en dejlig lunch til sølle DKK 110 - maden og servicen var perfekt.
Omgivelserne var også perfekte - et dejligt sted som vi gerne kommer tilbage til

Dato for besøg: december 2020
2  Tak, Steen Withen N
Anmeldt 18. november 2020 fra mobile enheder

Super behageligt personale, der i den grad gjorde det godt med at servicere os - glade og smilende. Dejlig atmosfære i restauranten og i disse tider go’ afstand mellem bordene.
Mad var veltilberedt og smagte fantastisk. Vi kommer igen!

Dato for besøg: november 2020
1  Tak, Denmark-mike
Anmeldt 10. november 2020

Vi kan varmt anbefale Hereford beefstouw! Det er førte gang vi spiser på Hereford i Kolding og wow en oplevelse! Selv i disse corona tider er der gang i restauranten og på trods travlhed, mærkede man intet til det. Det er en kunst i sig selv. Betjeningen er i top, bøfferne er saftige og møre og en service der 110% lever op til det Hereford står for. Det eneste vi var kede af, er at salatbaren ikke længere er tilgængelig grundet corona. Der lå en god energi i restauranten hele aften og personalet var smilende og opmærksomme. Kan helt klart anbefales og vi kommer 110% igen.

Dato for besøg: november 2020
Tak, NannaHansen1255

Rejsende, der kiggede på A Hereford Beefstouw Kolding, kiggede også på

Har du været i A Hereford Beefstouw Kolding? Fortæl om dine oplevelser!