“Super spisested”

Køkkener: Amerikansk, Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 1. august 2023 fra mobile enheder

En enkelt stopover i Frederikshavn og behov for hurtig & god mad
Valget faldt på Empire som lå i gå afstand fra vores overnatningssted
Velvalgt
Vi fik kylling burger med lækker frites og pandekage med is til dessert

Eneste minus var en “duft” af stegeos i perioder

Dato for besøg: juli 2023
Tak, Kristina T

Anmeldt 26. februar 2023

Har besøgt Empire tidligere og nu igen i vinterferien.
Var i Cafeen til kaffe tid , godt besøgt men hyggeligt og et meget stort udvalg i kager og kaffe dejligt.
Derudover spiste vi i Restauranten til aften og igen meget godt besøgt.
Der var travlt, men de unge mennesker der serverede gjorde et fornemt arbejde og de virkede meget prof og alligevel nærværende og uden stress, det mærkede vi i hvert fald ikke noget til.
Ordrene hurtig taget og drikkevare kom hurtigt og lidt senere maden samtidigt selvom det var forskelligt.
Lækkert anrettet, varmt og god mængde, personalet hørte til om alt ok uden at blive anmassende.
Vi havde en god oplevelse og blev fint mætte.
Nød de hyggelige lokaler.
Vi vil gerne anbefale Empire og kommer helt sikkert gerne igen.
Stor ros til de unge tjenere.

Dato for besøg: februar 2023
Tak, Danes55
Anmeldt 1. november 2022

Jeg har spiste på empire 5+ gange og ikke blevet skuffet endnu. Konceptet fungerer fint omend de ikke altid rammer en medium bøf.
Er blevet snydt en enkelt gang så check kvitteringen - tjeneren havde slået en pizza ind som ingen havde bestilt.

Dato for besøg: september 2022
Tak, JesR652
Anmeldt 22. oktober 2022

Min søster og jeg bestilte tunsandwich - alt så meget lækkert ud indtil vi var halvvejs i måltidet. Hertil begyndte det at knase i min mund og jeg opdagede at salaten var fyldt med jord. Vi checkede herefter min søsters sandwich og hendes var også med jord. Når man lever af at sælge mad forventer man at alt er ordentligt og skyllet da man kan blive meget meget syg af at indtage jord. Som undskyldning blev vi tilbudt en kage - desværre havde vi mistet appetitten !

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, Evanystrup1985
Anmeldt 19. oktober 2022 fra mobile enheder

Udemærket cafémad. Fik mørbradbøf med pepersovs.store portioner. Gennemsnitlig vin. Hyggeligt. God akustik. Opmærksomt personale. Vi var a la carte selskab på 10 - maden kom nærmest samtidigt til alle.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, davidrosenquist

Rejsende, der kiggede på Empire, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland
Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Empire? Fortæl om dine oplevelser!