“Dyrt sted, børneretter var for dyre og dårlige”
Anmeldelse af Scandic The Reef

Scandic The Reef
Anmeldt 7. oktober 2023

Super lækker risotto, børnemaden var virkelig ikke noget at råbe hurra for. Prøvede både oversalte frikadeller som smagte som købefrikadeller, og spaghetti bolo som os var en tør oplevelse. At give 129kr for det, er lidt kedeligt... Dyrt sted, men voksenmaden var okay.

Dato for besøg: oktober 2023
    • Stemning
Tak, Martina H

Anmeldt 20. november 2022 fra mobile enheder

Skulle spise om aften på hotellet…. Vi kommer ca . En halv time før tid og kan se at kødet er kommet ud og er skåret allerede, hvilket giver enormt tørt og sejt kød. Prøve at fortælle det men personalet er fuldstændig ligeglad…. Og igen til morgenmaden er alt maden kedeligt og tørt igen…. Dog var værelserne og badelandet en dejlig oplevelse

Dato for besøg: november 2022
Tak, rahbek21
Anmeldt 8. oktober 2020

jeg bestilte for noget tid siden en toogoodtogo morgen pose derfra og det var direkte en skuffelse..
Normalt skulle man selv få lov til at vælge hvad mad man ville have, putte tingene i sin lille bakke og tage med hjem.
Men nej jeg fik en lille kedelig pose med noget af det kedeligste og neutrale mad i..

Jeg har aldrig prøvet andet mad derfra, men den togoodtogo pose ødelagde fuldstændig oplevelsen

Dato for besøg: september 2020
Tak, Sarah L
Anmeldt 28. august 2020

En rigtig dejlig oplevelse i sin helhed.
Vi fik rødspætter, og hvilken smagsoplevelser med ink. alt tilbehør, frisk som selve fisken, tilberedt godt.
Servering perfekt, personale yderst behagelig.
Anbefaler helt bestemt, smuk restaurant m perfekt mad.

Tak, Pirjo P
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Skønt hotel med super beliggenhed. 2 min gang og man er midt i gågaden.
Hyggeligt cafe og receptionsområde og rigtig fin velkomst i receptionen.
Vi havde booket en Suite på 6. sal - rigtig dejlig og skøn udsigt over havnen.
Badelandet var et hit for børnene.
Hotellet håndterer virkelig COVID-19 rigtig fint: Badelandet er kun for hotellets gæster -
RIGTIG rart!! Til morgenmad var alt anrettet i små glasskåle med låg - det er en super genial ide og det fungerede rigtig godt og samtidig var det kun muligt at sidde ved hvert 2 bord i restauranten!
Det skal I have rigtig meget ros for!! Vi vil glæde os til at komme igen en anden gang!!

Tak, Lone S

Rejsende, der kiggede på Scandic The Reef, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Scandic The Reef? Fortæl om dine oplevelser!