“Unikt”
Anmeldelse af Smørgåsen

Smørgåsen
Prisklasse: 69 kr. - 139 kr.
Beskrivelse: Kvalitet, smag, atmosfære og service frem for alt. Vi er et lille team som brænder for lækkert smørrebrød og vi vil gøre vores ypperligste for, at det hele kommer til at gå op i en højere enhed. Vores smørrebrød er højtbelagt og hører til det klassiske danske køkken. Vores remoulade, mayonnaise, pickles, karrysalat og leverpostej er naturligvis hjemmelavet. Vi har et dejlig stort udvalg af speciel øl og mange forskellige bjesk og snaps. Alt vores lækre brød får vi fra vores lokale Bager Birk. Vi kan blandt andet også tilbyde glutenfrit brød uden mælk og æg. Og dertil hørende glutenfri alternativer til brødet og selvfølgelig også glutenfri øl.
Anmeldt 9. august 2023

Hold nu op en dejlig frokost, en unik smagsoplevelse, smørrebrød af lækker kvalitet komplimenteret af en god øl og spændende Snaps i flotte lokaler, med en fin betjening.
Skal helt sikkert spise der igen inden turen går til Sjælland.

Dato for besøg: august 2023
    • Stemning
Tak, bvestergaard2017

Anmeldt 1. august 2023

Fremragende oplevelse. Virkelig god mad og fine omgivelser med et godt udvalg af både madretter og drikkevarer. Derudover meget høflig og venlig betjening - alt spillede bare 100%
Der bliver serveret store fadøl i krus formet som kander og snapsene er de i hvert fald ikke nærige med, så vær forberedt på, at få så hatten den passer.

Dato for besøg: august 2023
2  Tak, Oliver J
Anmeldt 7. juni 2023 fra mobile enheder

En varm anbefaling herfra! Den ene af os fik en ‘vingebasker’med 3 snitter og den anden af os fik ‘ sol over Gudhjem’. Begge dele smagte fantastisk. Hertil gode drikkevarer og ikke mindst en meget fin og opmærksom betjening.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, 893birgitteg
Anmeldt 26. maj 2023 fra mobile enheder

Vi har besøgt smørgåsen med jævne mellemrum. Altid meget sødt og venligt personale med en god betjening.
Vi er blevet lidt trætte af at skulle betale ekstra for energitillæg (så hellere drikkepenge til personalet) men maden er der altså også blevet skåret ned på nu, så nu bliver det i den dyre ende for en frokost.
Råvarer er som altid gode, men når man skal op på 3 stykker, som kvinde for at blive mæt, så holder vi en pause nu, til trods for inflationen.
Vi ved at der altid er booket, så vi lader andre gæster betale prisen, og smutter et andet sted hen næste gang.

Dato for besøg: april 2023
Tak, vakker
Anmeldt 26. april 2023 fra mobile enheder

Endnu en frokost på Smørgåsen. Varm velkomst og betjening, lækkert veltillavet smørrebrød. Vi fik begge en fiskefilet og en kartoffelmad. Vi nyder ofte fisk når vi spiser i Frederikshavn - de er nemlig friske uanset hvilken seriøs restaurant du besøger.
Smørgåsen får endnu engang min anbefaling - vi kommer igen.

Dato for besøg: april 2023
Tak, Søren Berg J

Rejsende, der kiggede på Smørgåsen, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland
Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Smørgåsen? Fortæl om dine oplevelser!