“Lækker mad men SMÅ portioner!”
Anmeldelse af Smørgåsen

Smørgåsen
Beskrivelse: Kvalitet, smag, atmosfære og service frem for alt. Vi er et lille team som brænder for lækkert smørrebrød og vi vil gøre vores ypperligste for, at det hele kommer til at gå op i en højere enhed. Vores smørrebrød er højtbelagt og hører til det klassiske danske køkken. Vores remoulade, mayonnaise, pickles, karrysalat og leverpostej er naturligvis hjemmelavet. Vi har et dejlig stort udvalg af speciel øl og mange forskellige bjesk og snaps. Alt vores lækre brød får vi fra vores lokale Bager Birk. Vi kan blandt andet også tilbyde glutenfrit brød uden mælk og æg. Og dertil hørende glutenfri alternativer til brødet og selvfølgelig også glutenfri øl.
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Lækker mad men SMÅ portioner.
Vi er kommet her gennem de sidste mange år og iår var oplevelsen meget anderledes end hidtil.
Høflig, men langsom betjening, små portioner, ventetid og forringet service!

1  Tak, Annettezahl

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Frisklavet, hjemmelavet. God betjening.
Kan anbefales. Elsker smørrebrød og dette sted er over gennemsnittet

Tak, 956heidio
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Det bedste smørrebrød. Lækkert, smagfuldt, flot anrettet i et hyggeligt og stilfuldt miljø, med en god og rar betjening. Vi kommer IGEN

Tak, ninahoeghs
Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Super smørrebrød, stort udvalg og meget professionel betjening som allerede fra start gjorde opmærksom extra vente så vi kunne vælge et andet sted hvis vi havde travlt. De helt friske stegte fiskefilet var højdepunktet.

1  Tak, 140christophr
Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Været her 2 gange på 1 uge, så lækkert.... Maden er i suveræn top klasse. Kommer gerne igen når vi runder disse kanter.

Tak, riefiil

Rejsende, der kiggede på Smørgåsen, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Smørgåsen? Fortæl om dine oplevelser!