“Virkelig dårlig mad”

Jerry's Restaurant & Bryghus
Køkkener: Amerikansk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Buffet, Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 1. marts 2024 fra mobile enheder

Vi har sjældent fået så ringe mad.
Forretten en veggie snackkurv var slatten og forkullet flere steder.
Jerry’s Special Burger var tør og smagløs med alt for lidt fyld og hård bacon.
Ceasar salaten var overhovedet ikke en ceasar salat. De eneste rigtige ingredienser var hjertesalat, croutoner og meget tørt kyllingebryst i strimler.
Dressingen var Alm hvidløgsdressing, parmesanosten var af den grynede type som man hælder ud af en pose.
Resten var peberfrugt i strimler og DÅSEMAJS
Den meget søde unge pige der tog imod bestilling og serverede er eneste grund til at give 1 stjerne

Dato for besøg: marts 2024
Tak, Karabi1964

Anmeldt 18. februar 2024 fra mobile enheder

Dejligt sted med en hyggelig atmosfære.
Maden var god og velsmagende
Venligt personale
Et sted hvor atmosfæren bærer præg af en del udsmykning og historie i lokalerne.
Vi nød en god frokost med et tower på 3 liter øl.
Så en hyggelig eftermiddag blev brugt på stedet.
Kan til en hver tid anbefale stedet
Og kommer gerne selv der igen
Hilsen Pia

Dato for besøg: februar 2024
Tak, Pia C
Anmeldt 28. oktober 2023 fra mobile enheder

Det var et virkelig got sted alt var hjemme lavet og smagte virkeligt godt. Jeg fik personligt jerrys de lux og man kunne virkeligt smage trøflen men den overpaverede ikke

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, robokar
Anmeldt 18. september 2023

Førhen var Jerry´s et udmærket spisested - med en hyggelig atmosfære.
Men i forhold til madkvalitet, må lavmålet nu være nået.

Pizza:
Knastørre pizzabunde, og kønsløst tørt fyld - kræver meget at drikke :-)

Burger:
Burger med ret lille total gennemstegt fladt stykke oksekød

Chili Con Carne:
Chili Con Carne som intet havde med Chili Con Carne at gøre
Smagte decideret dårligt.
(Blev iøvrigt serveret kold i første forsøg. Men smagte atså hverken godt kold eller varm..)

Dato for besøg: september 2023
    • Stemning
Tak, Michael J
Anmeldt 20. juli 2023 fra mobile enheder

Deres snack kurv er lækker, men samtlige burgere havde var desværre gennemstegte og sorte. Men ellers en ok burger og frites

Dato for besøg: juli 2023
Tak, Jakob D

Rejsende, der kiggede på Jerry's Restaurant & Bryghus, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Jerry's Restaurant & Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!