“Virkeligt hyggeligt og smagefulgt besøg hos Jerrys”

Jerry's Restaurant & Bryghus
Køkkener: Amerikansk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Buffet, Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 28. oktober 2023 fra mobile enheder

Det var et virkelig got sted alt var hjemme lavet og smagte virkeligt godt. Jeg fik personligt jerrys de lux og man kunne virkeligt smage trøflen men den overpaverede ikke

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, robokar

Anmeldt 18. september 2023

Førhen var Jerry´s et udmærket spisested - med en hyggelig atmosfære.
Men i forhold til madkvalitet, må lavmålet nu være nået.

Pizza:
Knastørre pizzabunde, og kønsløst tørt fyld - kræver meget at drikke :-)

Burger:
Burger med ret lille total gennemstegt fladt stykke oksekød

Chili Con Carne:
Chili Con Carne som intet havde med Chili Con Carne at gøre
Smagte decideret dårligt.
(Blev iøvrigt serveret kold i første forsøg. Men smagte atså hverken godt kold eller varm..)

Dato for besøg: september 2023
    • Stemning
Tak, Michael J
Anmeldt 20. juli 2023 fra mobile enheder

Deres snack kurv er lækker, men samtlige burgere havde var desværre gennemstegte og sorte. Men ellers en ok burger og frites

Dato for besøg: juli 2023
Tak, Jakob D
Anmeldt 18. juli 2023

Virkelig dårlig mad.. Pizza havde ikke noget med pizza at gøre. Bacon var næsten rå, Pepperoni fra køledisk, ingen smag, kiksebund..
Ribs var så tørre, at de var uspiselige. Det samme var børneburger. Anbefaler ikke.

Hyggelig stemning og ok betjening.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, CecHan23
Anmeldt 3. juni 2023

Der er en hyggelig atmosfære på Jerrys Frederikshavn, original amerikansk Dinner indretning, men kvaliteten af den mad vi fik, var virkelig lavmålet ift. hvad vi har fået for år tilbage. Tør burgerbolle, tørstegt bøf, pulversovs af den billigste kvalitet, salat med meget tørre kanter som ikke havde der fjerneste af sprødhed over sig, oversteget (meget mørke i panering) kyllingenuggets. Der var ikke mere travlt i restauranten, end en normal Fredag aften, men travlhed må aldrig give anledning til forringet kvalitet og service.
Har umiddelbart ikke lyst til at gå på Jerrys igen.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, Louise B

Rejsende, der kiggede på Jerry's Restaurant & Bryghus, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Jerry's Restaurant & Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!