Åben i dag: 11.00 - 22.00
Aftensmad med mega god betjening

Vi bestilte en stegt rødspætte med nye kartofler og smørsovs’s og vi fik nøjagtig hvad vi kom... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
smukkeT
Roskilde, Danmark
fra mobile enheder
Ikke mindre end perfekt

Vi har brugt en gavekort og kunne således ikke bestemme menuen, men det var bestemt ikke til skade... læs mere

per562018
Nordjylland, Danmark

Anmeldt d. 12. november 2019 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt sted med atmosfære, fin betjening, og noget virkeligt godt mad, vi fik frokost, og der var rigeligt af den. Priserne er meget rimelige.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, 69perj
Anmeldt d. 20. marts 2019 fra mobile enheder

Møllehuset er et spændende spisested i den del af Fredrikshavn, der hedder Bangsbo. Den tre-retters menu var spændende og særdeles velsmagende. I bedste Michelin-restaurant-stil. Ved serveringen blev hver enkelt ret beskrevet i detaljer. Et spisested der kan anbefales.

Dato for oplevelse: marts 2019
1  Tak, AsgerMA
Anmeldt d. 10. august 2018 fra mobile enheder

Valgte 3 retters menu mhp en senere 4. rets dessert, hvis appetitten tillod dette.
Menukortet godt udtænkt i form af to spor med hhv fisk og rødt kød. Disse kunne mikses efter ønske

Fremragende mad, elegant anretning.
Behagelig betjening, der præsenterede maden enkelt, uden at kaste sig ud i anmassende forklaringer om de enkelte råvarers proviniens.

Hvis man endelig skulle kritisere noget, er det de store portioner, hvor navnlig den velsmagende kalvesteak på størrelse med Bornholm, fratog os muligheden for at få smagt på desserten - et helt igennem selvforskyldt problem;-)

En god smagsoplevelse i vel nok nogen af de smukkeste naturrammer i vort land.

En tur i Bangsboparken, der omkranser Møllehuset, kan anbefales at slå mave på.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, Kartvedt
Anmeldt d. 11. april 2018

Selve området Møllehuset er smukt med skov og å. Går man helt op til Pikkerbakken kan man få udsigt over skønne Frederikshavn, Læsø, og Hirsholmene. Turen op til Pikkerbakken er stejl så den er ikke handicapegnet. Men det er hele turen værd når man når derop. I det hele taget er skoven omkring Møllehuset et smukt område med meget dyreliv. Man kan også nyde en is ved det nærliggende ishus - kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, Majlund
Anmeldt d. 6. september 2017

Eftermiddagskaffe med et lækkert stykke kage i hyggelige omgivelser, til Bangsbo å´s rislen. dejlig høflig betjening og ikke at forglemme, lækkert vejr til udendørs servering.

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, bcnr1