Åben i dag: 10.00 - 16.00
Stort område med veludstyrede bunkere

Vi besøgte bangsbo bunkerne med en time til lukketid hvilket var lige lidt nok. Der er masser af... læs mere

Anmeldt d. 5. august 2020
peterkI9129AB
Flensborg, Tyskland
fra mobile enheder
Rigtig god oplevelse

På en eftermiddags tur i det Nordjyske ligger vi vejen forbi det gamle fort på toppen af... læs mere

Anmeldt d. 24. juli 2020
nicolai_hommel
Århus, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 16. august 2019

Jeg besøgte Bangsbo Fort fredag den 16. august kl. ca. 15.30 med min kæreste og to søstre.

Jeg bor i København, men er fra Sæby, så jeg har besøgt fortet et utal af gange. Jeg fik lyst til at vise min københavnske kæreste det spændende og fascinerende fort, så vi kørte en tur derop denne fredag.

I alle de år jeg har levet har det aldrig kostet penge at besøge fortet, men finder ud af (på en ret så ubehagelig måde) at nu koster det åbenbart penge at se. Der var ingen skiltning at finde om priser ved fortet eller parkeringspladsen.

Mine søstre og jeg går ved kanonerne, mens min københavnske kæreste går alene op til toiletterne. En herre (som arbejder på fortets museum) retter henvendelse til min kæreste og overfuser hende om, hvorfor vi ikke har betalt entré. Hun står som et stort spørgsmålstegn, mens han bliver ved. Da fortet er ved at lukke ned (de lukker kl. 16), slipper vi for at betale, men jeg blev noget forarget og vred over, at han ikke kunne sige det til mig, men i stedet vælger at overfuse en københavnsk pige, som aldrig har besøgt stedet før.

Jeg har altid godt kunne lide at komme på fortet, men efter det pludselig koster penge (og efter den ubehagelige oplevelse) er det ikke et sted vi besøger igen. Tag lige og skilt med billetpriser og tal ordentligt!

Dato for oplevelse: august 2019
3  Tak, Martin D
Anmeldt d. 15. juli 2019 fra mobile enheder

Mig og min nevø 15 år besøgte fortet fornylig. Efter at have betalt den billige indgangsbillet (Voksen 75 kr. Teenager under 18, gratis) begyndte vi vores tur rundt i udstillingsbunkerne, tilfældigt med et besøg i komandobunkerne. Jeg vil foreslå andre at starte der, og så sæt jer ind og se den film der vises i bunkeren, da den giver en bred viden og forklaring på alt hvad man kommer til at se, så er man godt forberedt. Vi er begge meget fascineret af stedets historie og dens beliggenhed med den skønne udsigt.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, bettekatrine
Anmeldt d. 13. maj 2019

En særdeles flot udstilling med masser af historie. Skal man gøre noget ekstra godt for sig selv, skal man kombinere besøget på fortet med et besøg på Bangsbo Museum (man kan få en kombi-billet). Alternativt er der også masser af flot anlagte stier (ikke for kørestolsbrugere eller bevægelseshæmmede), hvor man kan opleve mange bunkere og en flot udsigt - og det "koster gratis".

Dato for oplevelse: december 2018
Tak, Paradise29566392331
Anmeldt d. 1. maj 2019

Bangsbo Bunkermuseum er et af de bedst bevarede af dem jeg har besøgt. Her er det ikke bare beton klodser men krydret med kanonerne.

Dato for oplevelse: april 2019
1  Tak, allanhk
Anmeldt d. 19. marts 2019

Det er et besøg værd, da man får et lille indtryk af hvilke kræfter og arbejde der blev lagt i at bygge Atlantvolden.
Det er også værd at nævne, bare en flot udsigt.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, John K