“Meget hurtigt tempo!”
Anmeldelse af Hyttefad 1

Hyttefad 1
Anmeldt 23. september 2019

Hyggelig betjening, men det virkede til, at de allerhelst ville af med os. Jeg har aldrig nogensinde oplevet at en hovedret kom så hurtig efter en forret. Vi nåede aldrig at sunde os over maden. Maden havde ingen wow-faktor og det savnede jeg lidt. Jeg kommer nok ikke tilbage.

Dato for besøg: september 2019
Tak, norway_peter

Anmeldt 16. august 2019 fra mobile enheder

Jeg fik en steak som havde en underlig skorpe - tror kødet havde været en tur i mikroen.
Der fulgte 4 små kartofler med og nogle kolde kogte grønsager - mildt sagt elendigt.
Det eneste positive var den hyggelige gårdhave.

Dato for besøg: august 2019
Tak, JesR652
Anmeldt 11. august 2019 fra mobile enheder

Vi holdt en familie fødselsdag i den super hyggelige gårdhave. Vi fik lækker og smuk mad, der kom meget hurtig selvom vi alle skulle have noget forskelligt. Priserne er billige og betjeningen fantastisk. Det er ikke sidste gang vi kommer her

Dato for besøg: august 2019
Tak, Kirsten S
Anmeldt 29. juni 2019 fra mobile enheder

Fint til prisen, men de ved ikke hvad en lemonade er. Vi fik Icetea med et tvist af lime som de holdt fast i var det rigtige.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, JemtDK
Anmeldt 20. juni 2019

Sulten for sjov og på arbejde, endte i gården hos hyttefadet, mødt med smil og hurtig anvisning. Fisk og chips m et glas kølig hvid vin var et rigtig godt valg - tatarsaucen smagte af mere.....

Dato for besøg: juni 2019
Tak, soren C

Rejsende, der kiggede på Hyttefad 1, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland
Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Hyttefad 1? Fortæl om dine oplevelser!