“Dejlig 3 retters menu”
Anmeldelse af Hyttefad 1

Hyttefad 1
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggelige omgivelser og atmosfære.
Fik en dejlig 3 retters menu bestående af hummersuppe, unghanebryst og crème brûlée.
Helt perfekt tilberedt, meget velsmagende.

Rigtig sød værtinde.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, persson_123

Anmeldt 24. april 2016

Hyggelig stille restaurant med anderledes indretning.
Veltillavet frisk mad anrettet med omhu - fryd for øjet.
Valgte 3 retters menu til 239 kr. Noget for pengene af høj kvalitet.
Laks, perlehøne og creme brulee til den søde tand.
Synd der ikke var flere der havde fundet vej denne kolde april aften.
Hyttefad syntes jeg ikke er det bedste navn til stedet, da stedet er mere moderne og exclusivt - både mad og inretnings mæssigt.

Dato for besøg: april 2016
Tak, BodilGjerlev
Anmeldt 23. juli 2015 fra mobile enheder

Dejligt Hyttefadet er tidlig åben, når man som os cykler tidligt gennem byen - Så skilt med morgenmad til 39 kr, billigt, men heller ikke meget mere værd, kaffen var til gengæld til OVERPRIS 120 kr for 4 små almindelig kopper kaffe!!!! Det ville have været OK hvis det var kvalitets kaffe, men vi følte os bragt i fedtefadet da vi besøgte Hyttefadet....vi følte os snydt!

Dato for besøg: juli 2015
2  Tak, 816meretes
Anmeldt 5. juli 2015

Restauranten er nu flyttet til midt byen, hvor den tidligere lå på havneområdet - lidt svær at finde for ikke stedkendte. Der er skabt en nydelig restaurant, med en del udeservering, hvilket vi benyttede en af de varme dage i juli måned.
Vi valgte deres frokost buffet, den består næsten udelukkende af fiske retter, alt sammen var veltillavet, og der blev løbende fyldt op. Lidt ost til afslutning var der også.
Betjeningen var venlig og imødekommende.
I området omkring Hyttefad 1 er der en del restauranter, der stort set alle tilbyder frokostanretninge, men ønsker du fisk skal du satse på Hyttefad 1 - det kan anbefales.

Dato for besøg: juli 2015
2  Tak, sbjakobsen
Anmeldt 1. maj 2015

Meget gode retter. Varieret og lækkert menukort med danske og franskinspirerede retter. Gode store portioner af meget høj standard. Høflig og nærværende betjening. Hyggelige og lyse lokaler. Også gode menuer til børn.

Dato for besøg: april 2015
2  Tak, Lars_olefrederiksen

Rejsende, der kiggede på Hyttefad 1, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Hyttefad 1? Fortæl om dine oplevelser!