“I Kælderen”

Moby Dick Restaurant
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 4. juli 2022

Valgte stedet her fordi de havde mandagsåbent. Det var en god oplevelse. En rigtig gammeldags kælderrestaurant, med det flotteste blanke polerede gulv. Gamle billeder på væggene og den helt rette stemning. Stedet var godt besøgt og tjeneren havde travlt. Vi tog månedens menu og to Skagensøl. Startede med en god salat med
skaldyr, dernæst en tallerken "mixed grill" med div. , til sidst en jordbærdessert.
Maden var overraskende god, prisen rørende billig; mandag to personer for ens pris.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, Hans L

Anmeldt 11. juni 2022 fra mobile enheder

Vi var et par der besøgte stedet til sild og smørrebrød. Vi blev mødt af en meget venlig tjener. Maden var frisk, betjeningen i top. Vi glæder os til vi igen besøger stedet.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, j_rgenc138
Anmeldt 18. marts 2022 fra mobile enheder

Virkelig god mad til prisen, dejlige omgivelser og så søde tjenere. Vi nød en 3 retters månedens menu med et glas øl.

Dato for besøg: marts 2022
Tak, Sannah M
Anmeldt 20. januar 2022 fra mobile enheder

Vi var igår på moby dick og spise.. Det kan bestemt anbefales til alle! Fantastisk mad, fantastisk omgivelser, fantastisk betjening. Vi er ovenud tilfreds og har intet negativt at sige! Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: januar 2022
Tak, Annenoerager
Anmeldt 5. december 2021

Fin julefrokost der blev serveret ved bordet. Høflig og opmærksom betjening. I det hele taget et hyggeligt besøg.

Dato for besøg: december 2021
Tak, Peter J

Rejsende, der kiggede på Moby Dick Restaurant, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Moby Dick Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!