“5 ud af 5, prøv det.”
Anmeldelse af Restaurant Møllehuset

Restaurant Møllehuset
Prisklasse: 55 kr. - 455 kr.
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 9. maj 2024

Vild god parisertoast, stor tyk bøf, der var perfekt stegt og krydret.
Tilbehør linet op på begge sider af toasten, ikke bare hældt ovenpå.
Jeg har spist RIGTIG mange parisertoast, men den her overgår alle.
Servitricen/ værtinden, var fantastisk, hun gav os en rundtur i hele restauranten, inklusive vinkælderen.
Mage til gæstfrihed og entusiasme skal man lede længe efter, hende skal de passe godt på.
Virkelig flot restaurant, hvor man har forstået at bevare det gamle originale islæt. Det gør det slet ikke ringere, at omgivelserne er super flotte, med den snoede å og den flotte bro.
Vi kommer igen 👍👍👍👍👍

Dato for besøg: maj 2024
    • Stemning
Tak, Brian M

Anmeldt 6. maj 2024 fra mobile enheder

Vi var 61 til guldbryllup. Møllehuset ligger i nogle fantastiske omgivelser. Lige op af skoven med Bangsbo å udenfor vinduerne.
Vi havde den store sal hvor der var rigtig god plads også til musikken og dans senere på aftenen.
Vi fik en udsøgt forret som bestod af grillet tun, kammusling og blomkålspurré.
Hovedretten var kalvefilet
Rubinstein kage til dessert
Hele menuen blev bordserveret af et yderst professionelt og venlig personale.
Pølseboden til natmad kan også varmt anbefales
Alt i alt en super og uforglemmelig aften vi aldrig vil glemme

Dato for besøg: maj 2024
Tak, JMelchior1
Anmeldt 13. juli 2023 fra mobile enheder

En blandet oplevelse i hyggelige omgivelser.
Kylling i sandwich var overtilberedt, brød under stjerneskud var blødt og havde suget væde fra våde rejer og hummersauce.
Møllehusets tallerken med specialiteter var stor og udemærket, men indeholdt.ikke det som på menu kort.
Der er plads til forbedring såfremt pris og kvalitet skal hænge sammen.

Dato for besøg: juli 2023
1  Tak, aaskov666
Anmeldt 30. januar 2023

Servering og mad var i top. Længe siden jeg har fået så lækker mad. Serveringen var ligeledes i top med tid til at fortælle os om hvad vi skulle have og spise. Kommer helt sikkert igen til sommer

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Lottelaura
Anmeldt 20. juli 2022 fra mobile enheder

Lækker mad og skøn og professionel servering, der ud over er omgivelserne fantastiske. Hvis vejret tillader det, så vælg at sidde udendørs

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Hanne og Per's f

Rejsende, der kiggede på Restaurant Møllehuset, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Restaurant Møllehuset? Fortæl om dine oplevelser!