“Det bedste kromad”
Anmeldelse af Café Feen

Café Feen
Prisklasse: 28 kr. - 228 kr.
Anmeldt 2. februar 2024

Helt vildt hyggeligt og meget lækker mad helt bestemt et sted vi vil komme igen. Lækker lækker kromad og alt i service mange tak herfra

Dato for besøg: december 2023
    • Stemning
Tak, 46remih

Anmeldt 24. juli 2023 fra mobile enheder

Efter næsten 20 kom vi igen forbi
Et dejligt gensyn og Charlotte er stadig smilende
og caféen er en oplevelse værd
Kagen og maden var også som før veltilberedt

Dato for besøg: juli 2023
Tak, Lise Lotte L
Anmeldt 13. april 2023

For første gang en skuffelse. Fiskefrikadeller der på ingen måde var stegte, og oversaltet persillesovs. Kartofler og grøntsager var dog udmærkede.

Dato for besøg: april 2023
Tak, Michael N
Anmeldt 17. februar 2022 fra mobile enheder

Vil du have rigtig god dansk mad så er dette absolut stedet, flotte frisk lavet portioner, man genkender smør fløde og mayonnaise. Omgivelser er noget helt for sig selv så er du Strikke fan kan du sikkert blive inspireret !

Dato for besøg: februar 2022
1  Tak, taxaclauso
Anmeldt 26. august 2021 fra mobile enheder

Dejligt sted. Rigtig hyggeligt indrettet. Sød og venlig betjening og maden er helt i top. Friske råvarer og laves medens man venter

1  Tak, DorteT_13

Rejsende, der kiggede på Café Feen, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Café Feen? Fortæl om dine oplevelser!