“Dejlig gensyn, alt er som forventet dejligt”
Anmeldelse af Café Feen

Café Feen
Prisklasse: 28 kr. - 228 kr.
Anmeldt 24. juli 2023 fra mobile enheder

Efter næsten 20 kom vi igen forbi
Et dejligt gensyn og Charlotte er stadig smilende
og caféen er en oplevelse værd
Kagen og maden var også som før veltilberedt

Dato for besøg: juli 2023
Tak, Lise Lotte L

Anmeldt 13. april 2023

For første gang en skuffelse. Fiskefrikadeller der på ingen måde var stegte, og oversaltet persillesovs. Kartofler og grøntsager var dog udmærkede.

Dato for besøg: april 2023
Tak, Michael N
Anmeldt 17. februar 2022 fra mobile enheder

Vil du have rigtig god dansk mad så er dette absolut stedet, flotte frisk lavet portioner, man genkender smør fløde og mayonnaise. Omgivelser er noget helt for sig selv så er du Strikke fan kan du sikkert blive inspireret !

Dato for besøg: februar 2022
1  Tak, taxaclauso
Anmeldt 26. august 2021 fra mobile enheder

Dejligt sted. Rigtig hyggeligt indrettet. Sød og venlig betjening og maden er helt i top. Friske råvarer og laves medens man venter

1  Tak, DorteT_13
Anmeldt 15. maj 2021

Min kære mor og mig var nede og ferje corona åbning. Og hun fik dagens ret som var noget top klasse fisk.

Jeg fik herregård hakkebøf med bearnaise sovs som er noget af det bedste sovs jeg længe har smagt. Bøfffen var stegt til perfektion og sovsen var som noget fra et mad program man ville ønske man kunne smage i virkeligheden. Pomfritterne var sprøde og hjemme lavet.

Jeg glæder mig glæder mig allerede til vi kommer på besøg igen.

Tak Charlotte fra Arnanguaq og søn

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Nincompoop1234

Rejsende, der kiggede på Café Feen, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Café Feen? Fortæl om dine oplevelser!