“Aldrig mere!”
Anmeldelse af Penna´s Restaurant

Penna´s Restaurant
Køkkener: Dansk
Beskrivelse: Hos Pennas laver vi lækre Danske retter fra bunden af lokale råvarer og lækre friske fisk fra lokale både.
Anmeldt 1. juli 2020

Det, der skulle blive en festdag i et større selskab (36 gæster) endte med stor skuffelse, ikke mindst for værtsparret!

Startede med buffé med brød, div. Fiskebord og efterfølgende (ikke fra starten) lune retter, hvor personalet måtte mindes om smør til brødet, til det brød, der ikke var tørt!

Trods forudbestilt buffémad til allergi ramt gæst, måtte værtsparret anmode om andet mad til denne gæst under både dessert og “skrub af” mad! Gæsten havde æggeallergi og kunne hverken spise kage, is eller æggekage! Fik besked på at tage nogle jordbær i stedet for desserten!

Lune Øl, specialøl, og Sommersby blev serveret, trods det, at personalet blev gjort opmærksom på, at de var langt overskredet “bedst før” datoen, nogle med over et halvt år!
Og da de kun havde 1/2 pose isterninger, kunne vi ikke engang nedkøle de drikkevarer, der stadig var indenfor den anbefalede dato!

Ved efterfølgende konfrontation med indehaver blev der ikke taget noget ansvar, ingen beklagelse over oplevelsen, eller vist forståelse for frustrationen over den udarbejdede kassetænkning, der lå til grund for regningen!

Aldrig mere på Pennas!

Dato for besøg: juni 2020
4  Tak, Pia P
bonnieo929, Markedsføring hos Penna´s Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Pia,

Tusind tak for din anmeldelse. Vi er altid glade for feedback på oplevelser, det hjælper os til at gøre det bedre næste gang, vi har gæster.

Vi er rigtig kede af, at I føler I har haft en uheldig oplevelse. Vi gjorde bestemt, hvad vi kunne for at give jer en dejlig dag.

Vi var i Danmark så heldige at have årets varmeste dag, og på disse dage kan det være lidt svært for vores kølere at følge med, når der bliver drukket mange drikkevarer. Ligeledes skal vi beklage, at vi glemte at stille smør på bordet. Vi ville det så godt ved at holde det på køl så længe som muligt, og glemte det så desværre. Heldigvis spurgte I selv efter det, så vi hurtigt kunne få det på bordet. Vi er naturligvis meget mere flove over at vi havde misset 8 øl, der i Corona-tiden var overskredet sidste salgsdato.

Vi er igen rigtig kede af den uheldige oplevelse, men håber at de kr. 1.700,00 vi gav jer i rabat som plaster på såret hjalp til at I alligevel kan se tilbage på dagen med fornøjelse.

Anmeldt 29. juli 2019 fra mobile enheder

Vi var to voksne med 5 børn som havde fået anbefalet at spise på Penna. Aldrig har vi fået så dårlig service. Efter bestilling fik vi 4 sæt bestik. Vi havde bestilt 5 retter (pga små børn) men personalet ville ikke give os mere bestik. Efter lange diskussioner fik vi dog bestik til alle og fik byttet beskidt bestik. Til gengæld hørte vi personalet tale om, at de skulle tælle vores bestik inden vi gik, så vi ikke tog det med?!
Maden var ok, men ikke mere end det, og med så elendig service, vil vi ikke anbefale nogen at spise der.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, F4677OVannep

Kære Anne,

Tusind tak fordi du tog dig til til at anmelde vores restaurant. Vi er rigtig kede af at du har haft en uheldig oplevelse, det tager vi bestemt til os og vil gøre det bedre fremover.

Anmeldt 25. juli 2019

Det er heldigvis en fast firmatradition, at vi hver sommer skal besøge Pennas for at spise æggekage.
Æggekagen kan ikke anbefales varmt nok - den er af en anden verden, og selv om vores mødre var ferme i køkkenet, så kom de aldrig i nærheden af at præsterede det, som Pennas præsterer på panden - hver gang.
Udsigten til bådene kun 10 meter fra vinduerne - eller terrassen på en god sommerdag - er indtagende.
Til gengæld er der ABSOLUT plads til forbedring på flere andre punkter, interiøret er der vist ikke rørt ved de 10-15 år, jeg er kommet her, og det vil være i direkte strid med sandheden at "beskylde" personalet for at være hurtigt og opmærksomt.
Priserne er meget rimelige for sommer-Danmark!

Dato for besøg: juli 2019
Tak, frpe1960

Tusind tak fordi i tog jer tid til at anmelde vores restaurant. Tusind tak for besøget, vi er også rigtig glad for vores placering og vil bestemt tage jeres forbedrings forslag til efterretning.

Anmeldt 3. juli 2019

Hyggelige omgivelser på Rønnerhavnen nord for Frederikshavn. Pennas æggekage er på et højt niveau som kompenserer for at betjeningen kan være lidt svingende. De fleste gange er den dog helt ok. Udover æggekagen er der også lækre fiskeretter på menuen. Værd at køre efter - specielt når betjeningen er i top.

Dato for besøg: maj 2019
1  Tak, 58carstend

Kære Carsten,

Tusind tak for besøget, de fine ord og ikke mindst for at tage dig tid til at skrive os et review. Vi håber at se dig snart igen.

Anmeldt 9. juni 2019

Vi var der til frokost, hvor vi alle fik noget med fisk. Jeg fik et utroligt lækkert stjerneskud, hvor selv rejerne var meget lækre. Stedet er lidt gammeldags indrettet, men super hyggeligt. Der er dejlig svalt indenfor, og det er også muligt at sidde udenfor. Uanset, om man sidder ude eller inde, så er der udsigt til vandet. Det er muligt at parkere lige uden for døren.

Dato for besøg: april 2019
Tak, FruHeinemeir

Kære Natasha,

Tusind tak for besøget, vi er utrolig glade for du syntes om maden. Og tak fordi du tog dig tid til at anmelde os det sætter vi rigtig meget pris på. Vi håber at se dig igen snart.

Rejsende, der kiggede på Penna´s Restaurant, kiggede også på

Strandby, Frederikshavn

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Penna´s Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!