“Dejlig burger / øl i solskind”
Anmeldelse af Kaffe Station

Kaffe Station

De havde pænt travlt, så ventetid måtte påregnes, vi fik 2 burgere med prommefritter, som var lækre og varmt. Kunne godt komme igen.

Dato for besøg: juni 2024
Tak, Johnny L

Anmeldt 6. april 2024 fra mobile enheder

Stedet er meget hyggeligt, med en rigtig god atmosfære og vi blev modtaget af en frisk tjener.
Vi bestilte en panini, øl og vin. Anretningen af maden var meget kedelig. Panini var lagt på en tallerken uden nogen form for pynt, ikke så meget som en skive tomat eller et salatblad…. Det smagte okay dog uden at overraske….
Vi giver jer et nyt forsøg 🙂

Dato for besøg: april 2024
Tak, kihl2018
Anmeldt 23. marts 2024

Lækker kylling pandekage,rigtig god kaffe latte...gæstefrighed,venlighed i højsædet,højt service niveau,interesant og "chique "indretning

Dato for besøg: marts 2024
    • Stemning
Tak, camelia b
Anmeldt 11. februar 2024

Et dejlig og afslappet sted, smukt indrettet og dejlig varmt. Maden er lækker, vi fik madpandekager mexicanske, super lækre. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: november 2023
    • Stemning
Tak, Kirsten S
Anmeldt 6. januar 2024 fra mobile enheder

Vi var 2 som bestilte 2 cappuccino med cheesecake.
Der stod en yngre kvinde og tog imod bestillingen oppe ved disken. Hun virkede stresset, ingen smil og forvirret til trods for at restauranten kun var halvt fyldt. Klokken var ca. 14, og det så ud til at frokosttravlheden var væk.
Flere fik forkert ud fra bestillinger. Vi så kaffe stå færdige på disken i længere tid før de blev serveret ved borde.
Vi ventede så 30 min på vores kaffe, og oplevede andre komme efter os få serveret før os.
Cheesecaken var meget sød og slet ikke hvordan jeg opfatter sådan én. Den var ca. 1 cm høj, og “tung” med en slags chokoladeglasur på. - jeg lod den stå.
Kaffen var derimod rigtig god.
Vi venter lige et stykke tid med at komme igen, og det udelukkende fordi det ikke var den hyggelige fornøjelse vi havde set frem til. Vi blev selv helt stresset over ekspeditricens adfærd i forvirring og manglende “korttidshukommelse”.

Dato for besøg: december 2023
Tak, vakker

Rejsende, der kiggede på Kaffe Station, kiggede også på

Strandby, Frederikshavn
Ålbæk, Frederikshavn

Har du været i Kaffe Station? Fortæl om dine oplevelser!