“Stjerne kunde”
Anmeldelse af Kaffe Station

Kaffe Station
Anmeldt 23. marts 2024

Lækker kylling pandekage,rigtig god kaffe latte...gæstefrighed,venlighed i højsædet,højt service niveau,interesant og "chique "indretning

Dato for besøg: marts 2024
Tak, camelia b

Anmeldt 11. februar 2024

Et dejlig og afslappet sted, smukt indrettet og dejlig varmt. Maden er lækker, vi fik madpandekager mexicanske, super lækre. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: november 2023
Tak, Kirsten S
Anmeldt 6. januar 2024 fra mobile enheder

Vi var 2 som bestilte 2 cappuccino med cheesecake.
Der stod en yngre kvinde og tog imod bestillingen oppe ved disken. Hun virkede stresset, ingen smil og forvirret til trods for at restauranten kun var halvt fyldt. Klokken var ca. 14, og det så ud til at frokosttravlheden var væk.
Flere fik forkert ud fra bestillinger. Vi så kaffe stå færdige på disken i længere tid før de blev serveret ved borde.
Vi ventede så 30 min på vores kaffe, og oplevede andre komme efter os få serveret før os.
Cheesecaken var meget sød og slet ikke hvordan jeg opfatter sådan én. Den var ca. 1 cm høj, og “tung” med en slags chokoladeglasur på. - jeg lod den stå.
Kaffen var derimod rigtig god.
Vi venter lige et stykke tid med at komme igen, og det udelukkende fordi det ikke var den hyggelige fornøjelse vi havde set frem til. Vi blev selv helt stresset over ekspeditricens adfærd i forvirring og manglende “korttidshukommelse”.

Dato for besøg: december 2023
Tak, vakker
Anmeldt 20. august 2023

Jeg kan godt lide maden, god og frisk. Det er en god service. Et godt sted at spise hvis man lige er kommet fra færgen.

Dato for besøg: juli 2023
Tak, Tharseka Grace A
Anmeldt 1. august 2023

Fremragende oplevelse. Der var en god stemning og forholdene var fine og hyggelige. Ejeren er en god og venlig mand, som tilbyder det bedste for sine kunder - stor anbefaling herfra.

Dato for besøg: august 2023
Tak, Oliver J

Rejsende, der kiggede på Kaffe Station, kiggede også på

Strandby, Frederikshavn
Ålbæk, Frederikshavn

Har du været i Kaffe Station? Fortæl om dine oplevelser!