“En ganske særlig oplevelse på den gode måde:-)”
Anmeldelse af Sæson

Sæson

En ganske særlig oplevelse med fantastisk mad og betjening.
Vi var en gruppe på 9 personer, hvor vi havde bestilt deres 5 retters menu, og hvor de enkelte måltider var bestemt af Sæson.
Alle retter flot anrettet og med særlige smagsoplevelser.

Dato for besøg: juni 2024
Tak, jeppep2019

Anmeldt 4. juni 2024

Vi brugte resaurant Sæson som catering vil vores bryllup i Skagen og kunne ikke have været mere tilfredse. De var flinke til at tage imod vores ønsker til menuen og sammensætte alternativer uden kød og animalske produkter til vores vegetariske og veganske gæster.

På aftenen mødte de op med sødt og effektivt serveringspersonale.

Maden smagte enormt godt og al vores kontakt med dem var respektuld, professionel, og meddelsom.

Dato for besøg: juni 2024
    • Stemning
Tak, Lasse L
Anmeldt 2. juni 2024 fra mobile enheder

Maden var super. Vinmenuen stod ikke i forhold til prisen. ,............
Det er noget pjat at en anmeldelse skal være mindst 100 tegn

Tak, 320bjarneh
Anmeldt 20. maj 2024

Wow! Virkelig et lækkert sted med god mad! Jeg valgte stedet ud fra andres anmeldelser og det levede fuldt ud op til mine forventninger!
Jeg kommer gerne igen!
Maden var der rigeligt af, så jeg kunne knap spise op.

• Stemning
Tak, Channie B
Anmeldt 11. maj 2024 fra mobile enheder

Meget lækker mad, bestemt gastro og ikke som alt muligt andet.
Desværre var vores tjener slet ikke op højde med maden, men maden vægter trods alt mest, derfor 5 🌟

Tak, kimrM8066UC

Rejsende, der kiggede på Sæson, kiggede også på

Strandby, Frederikshavn
Ålbæk, Frederikshavn

Har du været i Sæson? Fortæl om dine oplevelser!