Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com84 $
Hotels.com84 $
Priceline84 $
CheapTickets84 $
FindHotel84 $
Travelocity84 $
Anmeldt d. 7. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var på cykeltur i Nordjylland og grundet lidt for meget regn til telt, søgte vi indendørs overnatning og faldt over dette sted, som er et meget pænt og rent sted, med et meget venligt personale. meget familie og børnevenligt, og med priser der er til at betale.
Vi havde mulighed for at stille cyklerne et aflåst sted.
Kan kun anbefales

Dato for ophold: juli 2020
Tak, teitt
Anmeldt d. 23. september 2019

Barnebarnet og jeg overnattede her fordi vi skulle med færgen til Sverige næste morgen, og da værten erfarede at vi skulle være ved færgelejet kl. 08.00 og morgenmaden på stedet var fra kl. 07.30, tilbød han straks, at han ville komme lidt før næste morgen, så vi kunne nå at spise morgenmad uden stress inden vi skulle køre til færgen.

Det er altså rigtig god service.

Værelset og hele stedet var nydeligt og rent, og med kun 5 minutter til færgen, er det et perfelt sted at overnatte, hvis man skal sejle tidligt næste morgen.

Værelsestip: 5 minutters kørsel til færgerne er et absolut plus.
Dato for ophold: september 2019
Tak, John J
Anmeldt d. 21. juni 2019 fra mobile enheder

God beliggenhed meget centralt beliggenhed med gratis parkering. dejligt hyggeligt værelse og god WiFi Mange roser til værten som er meget hjælpsom og virkelig er et aktiv for stedet. Vi kommer bestemt igen.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, Afritzen
Anmeldt d. 16. august 2018 fra mobile enheder

Kort ferieophold denne gang men strålende modtagelse af festfyrværkeriet Tina i receptionen. Alt var klar og værelset pænt og rent og lige som vi forventede. Dejlig morgenmad. Ligger godt placeret i forhold til banegården og bymidten. Man bør altid godt her.

Dato for ophold: august 2018
Tak, LiseKBH
Anmeldt d. 19. juli 2018 fra mobile enheder

Kommer sidst på eftermiddagen og vil høre til mulighed for overnatning.
Bestyreren mener at kunne huske et afbud, tjekker med kunden at det var rigtigt, og så er der værelse. Og ikke nok med det, han giver sig god tid til at vejlede om oplevelser og spisemuligheder. Det er bare perfekt service.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, jmolgaard