Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com90 US$
Hotels.com90 US$
Priceline90 US$
Travelocity90 US$
Orbitz.com90 US$
FindHotel90 US$
Anmeldt d. 16. august 2018 fra mobile enheder

Kort ferieophold denne gang men strålende modtagelse af festfyrværkeriet Tina i receptionen. Alt var klar og værelset pænt og rent og lige som vi forventede. Dejlig morgenmad. Ligger godt placeret i forhold til banegården og bymidten. Man bør altid godt her.

Dato for ophold: august 2018
2  Tak, LiseKBH
Anmeldt d. 19. juli 2018 fra mobile enheder

Kommer sidst på eftermiddagen og vil høre til mulighed for overnatning.
Bestyreren mener at kunne huske et afbud, tjekker med kunden at det var rigtigt, og så er der værelse. Og ikke nok med det, han giver sig god tid til at vejlede om oplevelser og spisemuligheder. Det er bare perfekt service.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, jmolgaard
Anmeldt d. 13. august 2016

Vi boede på Danhostel Frederikshavn for anden gang. Forventningerne var høje og vi blev ikke skuffet. Værten Ole er en venlig lun jyde og alt kan lade sig gøre. Vi fik lov at spise vores medbragte aftensmad i morgenmadsrummet selvom der er spisestue til gæstekøkkenet. Tina Gillberg lyser op og spreder glæde overalt og har altid en munter bemærkning. Man føler sig hjemme. Hostellet er pænt og rent og velindrettet. Vi boede på kvisten, hvor der er værelser med bokssenge og ikke køjesenge, Og så ligger det super centralt tæt på Turistkontor, butikker, supermarkeder, havnen og tog- og busstationen. Mågerne larmer meget, men det må man leve med, når man bor så tæt på havnen.

Værelsestip: Værelserne på kvisten har enkelt bokssenge og ikke køjesenge
Dato for ophold: august 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, LiseKBH
Anmeldt d. 19. juli 2015 fra mobile enheder

Havde en overnatning, som vi havde fået som gavekort.
Der var lidt tvivl om der var sengetøj og morgenmad med i gavekortet.
Næste morgen da vi skulle betale, viste det sig, at gavekortet ikke indeholdt sengelinned og morgenmad. Men da de ikke havde været sikre aftenen før, skulle vi kun betale for morgenmad, flot gestus.
Stedet ligger lige midt i byen, med en masse spisesteder lige uden for døren.
Rigtig fine værelser pæne rene og venligt personale.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, 941hennings
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 9. juli 2012

Fremragende, hjælpsomt og venligt receptionspersonale. Meget rent over det hele. 10-15 minutters gang fra Frederikshavn station hvis du har en rygsæk, og taxaer er til rådighed. Hvis du går, ligger det i den modsatte ende af gågaden, og der er masser af restauranter i nærheden. Håndklæder og sengetøj koster en smule ekstra. Der er en par computere til rådighed for gæster, men husk ikke at lægge beslag på dem, hvis der er folk som venter, intet over 15 minutter vil høfligt. Dette er en arbejdshavn, men der er smukke strande cirka 3 kilometer derfra. Personalet hjælper dig gerne, og det ligger kun få minutter fra turistinformationen.

Tak, geeps2
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original