Karabi1964
Randers, Danmark

Glimrende hotel for oplevelser i det Nordjtse

Anmeldelse af Hotel Frederikshavn
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 3. mar. 2024fra mobile enheder
Meget nydelig, pænt og rent, meget venlig
reception, rigtig fin morgenbuffet, behagelige
senge, centralt beliggende og alligevel
stille når vinduerne er lukkede.
Ligger helt centralt og tæt på skønne restauranter som Moby Dick (med suverænt hverdagstilbud på månedsmenu) og Fiskebaren, som er en fantastisk restaurant.
Kan bestemt anbefales til alle. De har fsmilieværelser.
Dato for ophold: marts 2024
Værelsestip: Fiskebaren Moby Dick Kystmuseet i Sæby
Problemer med denne anmeldelse?
  • Trip.com
Pool
    1.257 kr.
0.3 km fra Hotel Frederikshavn
Gratis parkering
Hotel Jutlandia is blessed with a stunning location overlooking the harbour, providing guests with a picturesque view. As a family-owned establishment, we take pride in offering a warm atmosphere. We offer the following service: 24 hours open front office, bar, restaurant, meeting rooms, parking, fitness. Further we offer long term stays and have several hotel apartments.
    866 kr.
  • Agoda.com
33.7 km fra Hotel Frederikshavn
Vis flere hoteller i Frederikshavn
Anmeldt d. 7. december 2023

Hotel Frederikshavn ligger helt perfekt centralt i byen.
Man modtages af smilende personale i hyggelige omgivelser.
Værelserne er fine og sengene tilpas så man får en god nats søvn.
Det er rart for så er man klar til den lækre morgenmad.
Alt i alt et hotel hvor man får virkelig meget for sine penge.

Dato for ophold: november 2023
Tak, micand1964
Rasmus Frederiksen, Gæsteservice/reception hos Hotel Frederikshavn, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. december 2023

Hejsa,
Mange tusind tak for den flotte anmeldelse, den er vi rigtig glade for!
Vi glæder os til at kunne byde velkommen en anden gang.
God jul og godt nytår.

Anmeldt d. 7. august 2023 fra mobile enheder

Hotellet ligger centralt i forhold til seværdigheder i Nordjylland. Det værelse vil boede på, lå på tredje sal, med udsigt mod vest op mod gågaden, der er elevator. Værelset var pænt og rent, men ikke så stort. Der er et udemærket morgenbord, men ikke restaurant på hotellet. Byen har en del restauranter tæt på hotellet. Der er parkering i gården bag hotellet og gratis parkering på de omkringliggende gader.

Dato for ophold: august 2023
Tak, nalarsen2018
Rasmus Frederiksen, Gæsteservice/reception hos Hotel Frederikshavn, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. august 2023

Hejsa,
Mange tak for den flotte anmeldelse og beskrivelse af os.
Forsat god sommer!

Anmeldt d. 9. februar 2023

Dejligt hotel med god service, kan varmt anbefales.
morgenmaden er rigtig god, med friskbagt brød og andre lækre produkter.
Har boet det flere gange og vil bestemt benytte det igen når jeg kommer til Frederikshavn.

Tak, Dorte J
Rasmus Frederiksen, Gæsteservice/reception hos Hotel Frederikshavn, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. februar 2023

Mange tusind tak for den flotte anmeldelse, den er vi meget glade for!
Tak for de flotte ord, dem er vi glade for.
Vi glæder os til at se dig igen ;o)

Anmeldt d. 9. februar 2023

Sikke en dejlig oplevelse,. Man føler sig velkommen fra man kommer ind af døren til man tjekker ud igen.
Værelset var pænt ,rent og hyggeligt
Så må jeg også rose maden, det smagte fantastiks og der var nok af den.
Per

Tak, Per J

Hej Per!
Mange tak for de fine ord og den flotte anmeldelse, den er vi glade for.
Tak for de flotte ord om maden, dem giver jeg videre til kokken.

Anmeldt d. 8. februar 2023

Skønt hotel med lækker mad og drikke. Skønne omgivelser og en god oplevelse. Hotellet ligger centralt i byen tæt på både byen og havnen og de lokale seværdigheder, og det er samtidigt nemt at komme ud af byen. Hotellet har et imødekommende og hjælpsomt personale.

Tak, Henriette Kiile... M

Wauw! Sikke en flot anmeldelse - den vil vi have i glas og ramme ;o)
Mange tak for de fine ord. Vi er rigtig glade for at høre, at I havde et dejlig ophold her.