Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com146 $
Expedia.com146 $
Priceline146 $
CheapTickets146 $
eDreams146 $
Trip.com156 $
Anmeldt d. 11. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtigt fint Hotel, meget central
Rene værelser, og fin morgen mad, og så ligger det rigtigt fint, lige ned til byen. Tæt på Skagen og alle de seværdigheder som nu Jylland har
Så helt klart et besøg værd

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, valisirbu
Anmeldt d. 25. maj 2020 fra mobile enheder

Jeg er lige kommer hjem efter 3 overnatninger på Hotel Frederikshavn og jeg må sige at trods corona så havde jeg et rigtig godt ophold.
Personalet var rigtig venligt og meget hjælpsomme. Værelserne var pæne og rene og der var hvad der skulle være. Morgenmaden var også god (for os var den portionsanrettet i stedet for buffet pga. corona).
Hotellet ligger meget centralt beliggende i Frederikshavn og det tager kun en lille time og køre til Skagen (grenen).

Jeg kan godt anbefale hotellet til andre, og jeg vil ikke tvivle på at vælge hotellet igen en anden gang.

Dato for ophold: maj 2020
1  Tak, LDaugaard
Anmeldt d. 5. november 2019 fra mobile enheder

Fantastisk hotel stille og roligt, dejlige værelser, helt fantastisk morgenbord og til rigtig billige penge.
Og så ligger gågaden 75 meter væk, et godt udgangs punkt til besøg i Skagen, anbefales Udsigt pikkebakken

Dato for ophold: november 2019
Tak, B3554JLtommys
Resort828338, Chef  hos Hotel Frederikshavn, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. november 2019

Mange tak for din fine anmeldelse

Anmeldt d. 4. september 2019

Vi overnattede en enkelt nat på Hotel Frederikshavn, og det var helt udmærket. Ikke i topklasse, men fint til en overnatning. Et plus skal de have, og det er at deres dyner er over gennemsnittet. Morgenmaden god.

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, Slotsherren
Anmeldt d. 15. maj 2019 fra mobile enheder

Ophold i 2 værelser i 2 nætter. Hotellet oversteg forventningerne. Begge værelser var pæne og rene og meget indbydende. Morgenmadsbuffet var også meget fin. Venligt og imødekommende personale. Meget fin pris i forhold til andre hoteller i byen. Kan stærkt anbefales.
Kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Hammerdk