AnnaMRK
Esbjerg, Danmark

Dejligt ophold på Hermann Bang

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt for 2 uger siden
Dejligt ophold i hjertet af Frederikshavn Pænt og rent over alt. Venlig og imødekommende personale lige fra receptionen til restauranten og rengøring. Fin morgenmad med alt man kan ønske sig. God mad og drikke i restauranten til fornuftige priser. Vi kommer helt sikkert igen.
Dette var et Smartbox ophold, det gør vi aldrig aldrig mere, rent snyd og bedrag. Vil anbefale at booke direkte med hotellet, det er billigere og mere seriøst.
5,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
4,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Problemer med denne anmeldelse?
  • Expedia.com
  • Expedia.com
    987 kr.
0.2 km fra Best Western Hotel Herman Bang
Gratis parkering
Hotel Jutlandia is blessed with a stunning location overlooking the harbour, providing guests with a picturesque view. As a family-owned establishment, we take pride in offering a warm atmosphere. We offer the following service: 24 hours open front office, bar, restaurant, meeting rooms, parking, fitness. Further we offer long term stays and have several hotel apartments.
    835 kr.
    917 kr.
  • Vio.com
6.4 km fra Best Western Hotel Herman Bang
Vis flere hoteller i Frederikshavn

Lille hyggeligt hotel i hjertet af Frederikshavn. Fik et dejligt hjørne værelse i ny værelsesfløj, med masser af plads, dejligt bad. Morgenmad var rigtig god med alt hvad der skal være. Maden var super fin, fin kombination med restaurant og cafe. Dejlig nærværende og høflig betjening. Kommer helt bestem igen, og kan varmt anbefale dette hotel.

Tak, Lars A
Hotel Herman Bang, Owner hos Best Western Hotel Herman Bang, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Lars.
Mange tak for din meget flotte anmeldelse. Det glæder os, at i havde et dejligt ophold hos os. Vi ser frem til at byde jer velkommen igen. Med venlig hilsen og god sommer Laila Andersen.

Hyggeligt hotel ved gågaden
Morgenmaden er rigtig god med alt hvad der skal være
Restauranten er hyggelig med både Alm borde og små sofa miljøer og selfølgelig god mad
Der er en lille gård hvor der et mulighed for at parkere din bil
Det koster 95kr for 1 døgn

Tak, John Chang P

Tak for din meget flotte anmeldelse.

Anmeldt d. 3. maj 2024

Havde igen valgt at bo på Herman Bang og vi blev ikke skuffet, de holder den høje standard på alle punkter.
Altid nemt med parkering bag hotellet mod mindre betaling.
Vel modtaget og man føler sig velkommen.
Fint værelse med gode senge og alt rent og pænt.
Maden i Empire er super og personalet løser deres opgave til UG og igen man føler sig velkommen.
God nattesøvn og man glæder sig til morgenmaden som indeholder absolut alt man kan ønske sig i varmt og koldt, vil dog blot nævne de hjemmebagte boller, de slår jeres rundstykker med længder.
Har man brug for hjælp til hvad man evt. skal se i omegnen eller andet står de i receptionen altid klar og med et smil.
Kan kun anbefale Herman Bang til alle der skal bo på disse kanter, vi kommer helt sikkert igen og vi ved at de holder standarden høj med deres super personale og vi føler os så velkomne.

Dato for ophold: februar 2024
Tak, Danes55

Mange TAK for din meget flotte anmeldelse, som glæder os alle, her på hotellet.😊
Vi ser frem til at kunne byde Jer velkommen igen.
Med venlig hilse Laila

Anmeldt d. 18. februar 2024 fra mobile enheder

Et dejligt hotel tæt ved havnen samt gågade
Værelset var super godt, pæn standard, gode senge
Aftensmaden var velsmagende og godt
Morgenmad stort udvalg, der er lidt for en hver smag
Venligt personale
Alt i alt skøn oplevelse
Og vender gerne tilbage
Kan anbefale at besøge hotellet

Hilsen Pia

Dato for ophold: februar 2024
Tak, Pia C

Kære Pia.
Tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os at i havde et godt ophold hos os, og ser frem til, at kunne byde Jer velkommen igen 😊
TAK for denne gang. KH Laila

Anmeldt d. 16. december 2023 fra mobile enheder

Skønt og hyggeligt hotel i hjertet af Frederikshavn. Boede i en ny suite på den anden side af gaden, udefra virker det ikke lækkert, men suiten er virkelig flot og lækker. God service i receptionen og restauranten. Morgenenmaden er velsmagende og fint med udvalg.

Dato for ophold: september 2023
Tak, martinhA3751FA
Hotel Herman Bang, Owner hos Best Western Hotel Herman Bang, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. december 2023

Kære Martin.
Tak for besøget og din meget flotte anmeldelse af vores nye Herman Bang Plus