128 US$
Algotels
Hotels.com128 US$
ZenHotels.com130 US$
Anmeldt d. 4. juli 2022

Hotellet anbefales til fulde. Bør oplevesAlle faciliteter er af høj standard og personalet yderst professionelle. Rammerne i og omkring Herman Bangs Hotel byder på charme, ro og en oplevelse ud over det sædvanlige!

Dato for ophold: juli 2022
Tak, J2002TEmb
Anmeldt d. 3. juli 2022

Det er et hotel, jeg gerne kommer tilbage til, når min vej falder forbi Frederikshavn. Det er dejligt, at der både er “en fin restaurant* og en amerikansk diner. Værelserne er smagfulde. skønt med strygejern.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, Karen-Margrethe O
Anmeldt d. 30. juni 2022

Det var fremragende. Vi fik hygget os og nydt virkelig tiden sammen, ud på oplevelser sammen rundt omkring i Danmark og Frederikshavn er et dejligt sted og godt hotel. Det kunne man sagtens gøre igen.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, frkfilemonsen
Anmeldt d. 24. juni 2022

Jeg har været på Herman Bang Hotel 5 gange og de har en helt fantastisk service over hele linjen. Smilende, hjælpsomme oplysende og serviceminded, så det er fornøjelse at være der. Jeg kommer helt sikkert igen og igen.

Dato for ophold: juni 2022
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, jago912
Anmeldt d. 27. maj 2022

Dette lille pragtfulde hotel i Frederikshavn er helt klart et besøg værd super hyggeligt personalet er søde og altid i møde kommende god behandling fra allesuper restaurant søde og god betjening
Morgenmaden er bare så god

Dato for ophold: maj 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger